Nee, tuurlijk niet gekkie. Tijdens het omkleden wipt ze de borsten er ook wel een keer uit. Dat doet ze meerdere keren per dag alleen zal ze eenmaal vandaag zonder reden ze er gewoon even uithalen. Zo is ze wel, onze Amanda.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:03 schreef Carlaa het volgende:
"Begin de dag met een dansje.. begin de dag met een lach"... dat liedje begint een beetje mijn strot uit te hangen! Is daar niets aan te doen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:10 schreef Carlaa het volgende:
Nou ja, op de streams is nu te zien dat AmanDEL kan lezen.. op zich is dat wel nieuws!
een beetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:11 schreef versabommie het volgende:
Ik vindie amanda een beetje ene hoer
Dan kan ze in ieder geval nog watquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:11 schreef versabommie het volgende:
Ik vindie amanda een beetje ene hoer
Komt door al het wow-enquote:
doen alsof ie baardgroei heeft zo te zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef versabommie het volgende:
wat staat Bart nou voor die spiegel te doen?
Echt, ik ben met de gemiddelde twee weken baard altijd binnen 6-7 minuten klaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
doen alsof ie baardgroei heeft zo te zien
Dat heet scheren.. moeten de meeste produkten van het mannelijk geslacht doen wanneer zij geslachtsrijp geraken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef versabommie het volgende:
wat staat Bart nou voor die spiegel te doen?
beetje weinig testosteron dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, ik ben met de gemiddelde twee weken baard altijd binnen 6-7 minuten klaar![]()
moeten, moeten? Wie is er doodgegaan en heeft vrouwen stemrecht gegeven in godesnaam?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:14 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat heet scheren.. moeten de meeste produkten van het mannelijk geslacht doen wanneer zij geslachtsrijp geraken.
Of scherpe mesjes maar dat is minder leuk om te typen zekerquote:
Neuh, gewoon stevig doorhakken. Je hebt me zelf gezienquote:
Maar wel zo handigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Of scherpe mesjes maar dat is minder leuk om te typen zeker![]()
nope...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Is al bekend wanneer de nieuwe komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |