Mooi dat je dat zegt, dan zet ik mijn streams niet aanquote:
Ik waarschuw wel als de kust veilig is of wanneer de nieuwe bewoner(s) zich aandienenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi dat je dat zegt, dan zet ik mijn streams niet aan
![]()
..Hoop doet levenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:36 schreef Zus_konijn het volgende:
Ik hoop dat er vandaag nog wel nieuwe ontwikkelingen zijn, want anders zullen er niet veel mensen meer kijken...
wel 2 nieuwequote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:59 schreef Zus_konijn het volgende:
Er loopt de laaste dagen een nieuw schoonmaakmeisje bij opeens...
Ik heb een vaag vermoeden dat dat wel eens de nieuwe bewoner zou kunnen zijn...
Dat zou zo maar kunnen kloppen, ze maakte net het fornuis schoon zoals ik dat ook doe, dus een échte schoonmaakster is het niet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:59 schreef Zus_konijn het volgende:
Goedemorgen en idd, dat was mij ook al opgevallen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:59 schreef Zus_konijn het volgende:
Da's in ieder geval al een hoger niveau dan de vorige nieuwe bewoner (en Brainless/Natasia)quote:
Volgens mij ook ja...beginnen ze hun eigen leugens te geloven....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:12 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop iig nu wel een keer dat er iemand in komt die natasia en brian zwaar aan gaat pakken en confronteerd met hun leugens die ze volgens mij zelf zijn gaan geloven.
Het zal dan wel voor enig vuurwerk zorgen maar geloven zullen ze de nieuwe aanwinsten vast niet. Verloren moeite dus uiteindelijk. Ik krijg steeds meer het vermoeden dat one of the rats dit hele feestje gaat winnen....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:12 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop iig nu wel een keer dat er iemand in komt die natasia en brian zwaar aan gaat pakken en confronteerd met hun leugens die ze volgens mij zelf zijn gaan geloven.
Had hem al gezien, maar toch kei-bedankt voor het klikklaar zetten! Het blijft geweldig!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:11 schreef noekje het volgende:
Hij is waarschijnlijk al een keer geplaatst maar de tranen rolden over mijn wangen.
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
Dat fluisterde Michel gisteren tegen hem. Dat Natasia en Brian hem eruit willen stemmen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:22 schreef jessie het volgende:
Als hij niks doet word hij er uitgestuurd aan t einde van de maand zei Bart.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:11 schreef noekje het volgende:
Hij is waarschijnlijk al een keer geplaatst maar de tranen rolden over mijn wangen.
Door het lachen gewoon vergeten te lachen hier online LoLquote:
1 keer maar vandaagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:17 schreef noekje het volgende:
Oh heb nu al zin in vandaag. Amanda gaat douchen, gaat zich omkleden, gaat een uur haar haar doen, gaat zich omkleden, poept op de bank, gaat zich omkleden, gaat weer een uur haar haar doen, laat even haar tieten zien, omkleden, tegen Natasia aanschurken, haar doen en dan lekker slapen in een goedgekeurd nachthemd.
Spraakmakende nieuwe bewoner!
Zoals je ziet heeft ze wel een dikke sjaal om he!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:45 schreef snetje het volgende:
buiten vriest het en madam zit er weer halfnaakt bij !bart kreeg al de tip van yvonne om een trui aan te trekken en geen t-shirt omdat het koud is en hij het altijd zo koud heeft ....maar madam zit er nog steeds halfnaakt bij
![]()
Hij houdt gewoon rekening met de capaciteiten van zijn medebewonersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:54 schreef pullup het volgende:
Bart wil zakdoekje leggen vandaag.....Oh joy![]()
Nee, tuurlijk niet gekkie. Tijdens het omkleden wipt ze de borsten er ook wel een keer uit. Dat doet ze meerdere keren per dag alleen zal ze eenmaal vandaag zonder reden ze er gewoon even uithalen. Zo is ze wel, onze Amanda.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:03 schreef Carlaa het volgende:
"Begin de dag met een dansje.. begin de dag met een lach"... dat liedje begint een beetje mijn strot uit te hangen! Is daar niets aan te doen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:10 schreef Carlaa het volgende:
Nou ja, op de streams is nu te zien dat AmanDEL kan lezen.. op zich is dat wel nieuws!
een beetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:11 schreef versabommie het volgende:
Ik vindie amanda een beetje ene hoer
Dan kan ze in ieder geval nog watquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:11 schreef versabommie het volgende:
Ik vindie amanda een beetje ene hoer
Komt door al het wow-enquote:
doen alsof ie baardgroei heeft zo te zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef versabommie het volgende:
wat staat Bart nou voor die spiegel te doen?
Echt, ik ben met de gemiddelde twee weken baard altijd binnen 6-7 minuten klaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
doen alsof ie baardgroei heeft zo te zien
Dat heet scheren.. moeten de meeste produkten van het mannelijk geslacht doen wanneer zij geslachtsrijp geraken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef versabommie het volgende:
wat staat Bart nou voor die spiegel te doen?
beetje weinig testosteron dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, ik ben met de gemiddelde twee weken baard altijd binnen 6-7 minuten klaar![]()
moeten, moeten? Wie is er doodgegaan en heeft vrouwen stemrecht gegeven in godesnaam?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:14 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat heet scheren.. moeten de meeste produkten van het mannelijk geslacht doen wanneer zij geslachtsrijp geraken.
Of scherpe mesjes maar dat is minder leuk om te typen zekerquote:
Neuh, gewoon stevig doorhakken. Je hebt me zelf gezienquote:
Maar wel zo handigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Of scherpe mesjes maar dat is minder leuk om te typen zeker![]()
nope...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Is al bekend wanneer de nieuwe komen?
Ruimte zat voor reclameboodschappenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef Carlaa het volgende:
De brulaap wil haar lippen tattoeren! ARGHHHH!
Ik weet alleen nog dat je enorme klotsknieën hebt iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon stevig doorhakken. Je hebt me zelf gezienWaarschijnlijk kon je door het enorme hoogteverschil het zelf niet zien...
Het zwaartepunt, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:22 schreef schizolientje het volgende:
Op de site van Talpa staat geen vooraankondiging van iets spannends dus ik denk niet dat er veel gaat gebeuren vandaag. Nasty moet gewogen door Carlos straks, dat zal het hoogtepunt van de dag worden
"Ja waaaat Nouuuu!"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef die chips al niet meer konklear
![]()
Wel grappig. Ze riep zo hard dat zij geen make up nodig had. Niet nodig? Ze moet het zelfs!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
zdngmw moet make-up op anders komt ze zo grauw over op TV, zien jullie het verschil dan met voor of na??????![]()
volgens mij staat dat ding veels te heet !!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef versabommie het volgende:
OHW PLEASE! laat dat haar van die kutkoe in de fik vliegen nu...als er een god is!
Dat gaat niet goed komen, stoom komt erafquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef snetje het volgende:
[..]
volgens mij staat dat ding veels te heet !!![]()
het enige wat we nu nog kunnen doen is samen bidden...lijkt me zo leuk als ze dadelijk kaal door het huis moet whehehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Het had d'r muil moeten wezen!quote:
Het gaat de goeie kant opquote:
Hier blijven ze ook uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Ja waaaat Nouuuu!"
Geniaal!!!!!![]()
Dat was denk ik het laatste wat ik van DGK heb gezien, en ga zien![]()
Het is toch nephaar dus ze mikt bij een eventueel brandje gewoon die hele pruik af en bestelt een nieuwequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Is meestal zo bij amoebes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij is Amanda niet zo heel erg intelligent?
Kom je daar nu pas achterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Ik hoorde dat ze meedoen met een geheim experiment waarbij zij en Nasty 1 hersencel moeten delen en de kijkers moeten raden wie hem op een bepaald moment in gebruik heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
hangt er vanaf met wie je het vergelijkt....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |