abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46034533
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Mwoah. Als het deze keer niet was gebeurd, dan wel de volgende keer. Kan me zo voorstellen dat Huub zich ook uiteindelijk tegen Natasia niet in had kunnen houden. Net wat ik zeg - preventief ruimen. Wel of niet tegen NL z'n been geschopt is inmiddels beside the point.
Is onzin, er was in het huis maar 1 iemand die graag de grenzen van fysiek geweld actief opzocht door medebewoners te voeden en dat was Satanael. Satanael exit en die katalysator ben je kwijt.
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 11:21:13 #302
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46034589
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Mwoah. Als het deze keer niet was gebeurd, dan wel de volgende keer. Kan me zo voorstellen dat Huub zich ook uiteindelijk tegen Natasia niet in had kunnen houden. Net wat ik zeg - preventief ruimen. Wel of niet tegen NL z'n been geschopt is inmiddels beside the point.
Als dat zo is mogen ze hetzelfde wel doen met Brian. Die is veel gevaarlijker dan Huub. Huub hadden ze onder controle kunnen houden met een alcoholverbod.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 11:22:19 #303
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46034632
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:11 schreef dieenebart het volgende:

[..]

where the sun don't shine. Ergens in de buurt van Natasia denk ik dan?
Bartje! Jij lijkt me een ideale kandidaat om het daar in huis weer wat dragelijker te maken: geef Sylvia een schouder, en Natasia een schop.
Waarschijnlijk laat de redactie je er zó in (als ze dat al niet gevraagd hebben): screening hoeft niet want ze kennen je al wel, en ook die 10K doen ze waarschijnlijk niet moeilijk over: die kríjg je ipv dat je ze hoeft te betalen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 11:24:45 #304
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46034709
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:21 schreef Danny het volgende:

[..]

Als dat zo is mogen ze hetzelfde wel doen met Brian. Die is veel gevaarlijker dan Huub.
Als Sylvia zondagavond voor haar eigen kast was gaan staan om die punten te beschermen, had Brian er al uit gelegen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:24:54 #305
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46034711
jullie posten door het slotje hoor
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 11:25:32 #306
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46034729
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:24 schreef teamlead het volgende:
jullie posten door het slotje hoor
Kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')