Is onzin, er was in het huis maar 1 iemand die graag de grenzen van fysiek geweld actief opzocht door medebewoners te voeden en dat was Satanael. Satanael exit en die katalysator ben je kwijt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mwoah. Als het deze keer niet was gebeurd, dan wel de volgende keer. Kan me zo voorstellen dat Huub zich ook uiteindelijk tegen Natasia niet in had kunnen houden. Net wat ik zeg - preventief ruimen. Wel of niet tegen NL z'n been geschopt is inmiddels beside the point.
Als dat zo is mogen ze hetzelfde wel doen met Brian. Die is veel gevaarlijker dan Huub. Huub hadden ze onder controle kunnen houden met een alcoholverbod.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mwoah. Als het deze keer niet was gebeurd, dan wel de volgende keer. Kan me zo voorstellen dat Huub zich ook uiteindelijk tegen Natasia niet in had kunnen houden. Net wat ik zeg - preventief ruimen. Wel of niet tegen NL z'n been geschopt is inmiddels beside the point.
Bartje! Jij lijkt me een ideale kandidaat om het daar in huis weer wat dragelijker te maken: geef Sylvia een schouder, en Natasia een schop.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
where the sun don't shine. Ergens in de buurt van Natasia denk ik dan?
Als Sylvia zondagavond voor haar eigen kast was gaan staan om die punten te beschermen, had Brian er al uit gelegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Als dat zo is mogen ze hetzelfde wel doen met Brian. Die is veel gevaarlijker dan Huub.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |