blijft toch jammer dat de bewoners het filmpje niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:50 schreef tipsch het volgende:
klasse Bert, dat verhaal lijkt er al meer op
er viel niets bij te lezen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
Zo weer bijgelezen, niets gemist. Amoebe en Zdngmw zijn weer met hun haar bezig. Dat zal vast de hele dag niet veranderen.
Ik schatte haar bij binnenkomst direct al in als een hele gevaarlijke doos, vondt ze meteen niet geschikt hoor het HIS kamp. Het wachten is gewoon tot ze nasty tegen het verkeerde (NL) been schopt....dan is het feest: Cat fight!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, je kunt veel van Georgina Verbaan zeggen, maar ik schat haar qua intellect toch vele, vele malen hoger in dan deze Amoebe.
Ik vroeg me dan ook heel hard af wat die vriend van Amoebe in hemelsnaam in dat wicht ziet. Echt (sic) mooi is ze niet, er komt niets zinnigs uit en ze is ook nog eens een vriendin die vijanden overbodig maakt.
Als iemand me nu ff een pmtje stuurt als er wat spannends gebeurt, dan hoef ik de streams niet aan te zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
[..]
er viel niets bij te lezen.
en dat zal nog we leven zo duren.
ik was zo bijgelezen vanmorgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
[..]
er viel niets bij te lezen.
en dat zal nog we leven zo duren.
haha dat had ik ook al gevraagd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Als iemand me nu ff een pmtje stuurt als er wat spannends gebeurt, dan hoef ik de streams niet aan te zetten.
Hey! Gedeelde smart is halve smart.. wij lijden.. jij ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Als iemand me nu ff een pmtje stuurt als er wat spannends gebeurt, dan hoef ik de streams niet aan te zetten.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hey! Gedeelde smart is halve smart.. wij lijden.. jij ook
Jammer ja, DGK_REDACTIE durft het kennelijk niet aan. Als ik Bert nu hoor heb ik wel de indruk dat hij door de DGK-rukkers is bijgesteld, hopend op een stille afloop van hun hypocriete beslissing.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:52 schreef 2live het volgende:
[..]
blijft toch jammer dat de bewoners het filmpje niet hebben gezien.
We hoeven er denk ik ook niet op te hopen dat fam e/o vrienden de ware toedracht van de gebeurtenissen nog gaan vertellen.
Het heeft als effect dat ze er meteen weer aan zit te prutsen (voor de derde keer vandaag)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef 2live het volgende:
bart cynisch tegen amanda; zo, wat zit je haar goed.![]()
Huh? wat bedoel je tipsch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer ja, DGK_REDACTIE durft het kennelijk niet aan. Als ik Bert nu hoor heb ik wel de indruk dat hij door de DGK-rukkers is bijgesteld, hopend op een stille afloop van hun hypocriete beslissing.
Neeeeeeeee please doe me dat niet aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hey! Gedeelde smart is halve smart.. wij lijden.. jij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |