Wat een gedoe he, drie weken streamen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik krijg zo de schoonmaakster( maar moet nu eerst alle rotzooi opruimen)
![]()
dat gaat wel over als er een nieuwe bewoner komtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
Bart is op zich wel een stuk leuker nu. Hij is nog niet geweldig maarre hij heeft wel iets grappigs over zich op dit moment.
heeej hoestie ? al weer beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat gaat wel over als er een nieuwe bewoner komt
Mwoah. Als het deze keer niet was gebeurd, dan wel de volgende keer. Kan me zo voorstellen dat Huub zich ook uiteindelijk tegen Natasia niet in had kunnen houden. Net wat ik zeg - preventief ruimen. Wel of niet tegen NL z'n been geschopt is inmiddels beside the point.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha de mijne is ook schoon.
werd ook eens tijd.
Dat was weer een voordeel.
maar bedoel gewoon van het filmpje en dat wegsturen![]()
Bart ehmmm is het niks voor jou DGK, wil jou wel zien met Zdngmw.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mwoah. Als het deze keer niet was gebeurd, dan wel de volgende keer. Kan me zo voorstellen dat Huub zich ook uiteindelijk tegen Natasia niet in had kunnen houden. Net wat ik zeg - preventief ruimen. Wel of niet tegen NL z'n been geschopt is inmiddels beside the point.
Doe ze allemaal maar johquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef dieenebart het volgende:
Welke wil je horen; de momentopname; de korte-termijn mening; de lange termijn mening; leugens?
where the sun don't shine. Ergens in de buurt van Natasia denk ik dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, want dan loop ik het risico dat de streams op hem gericht worden, maarre waar is Brainles ??![]()
Was het verstandig geweest van de redactie om toch voortijdig in te grijpen? Ter behoud van het program..... heel subtiel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mwoah. Als het deze keer niet was gebeurd, dan wel de volgende keer. Kan me zo voorstellen dat Huub zich ook uiteindelijk tegen Natasia niet in had kunnen houden. Net wat ik zeg - preventief ruimen. Wel of niet tegen NL z'n been geschopt is inmiddels beside the point.
Haha Bart loopt dan zo weer weg met zijn rugzak .quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Bart ehmmm is het niks voor jou DGK, wil jou wel zien met Zdngmw.![]()
Ja ik weet het, maar al zou hij er maar 1 dagje zitten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha Bart loopt dan zo weer weg met zijn rugzak .
Nou doeii was gezellig de ballen.
En weg was Bart![]()
Hij is uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
kan iemand ff die stofzuiger uizetten?ik versta er geen ruk van
quote:
zoiets dacht ik ook te verstaan ja.. maar die &*^*^%%$ stofzuiger maakte het wat lastig te volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:16 schreef Sebi het volgende:
Zei zdngmw nou dat ze zo aan Amandel hing, omdat ze haar nodig hadden?
Yep nadat amandel was afgebrand door de huishoudsterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:16 schreef Sebi het volgende:
Zei zdngmw nou dat ze zo aan Amandel hing, omdat ze haar nodig hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |