Yep, een nummer van Supertramp verkrachten wordt rijkelijk beloond. Misschien moet ik me er ook eens aan wagen. Oh kut, ik heb nu al spijt dat ik dit topic in m'n MyAT zetquote:Op maandag 12 maart 2007 00:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Inmiddels is Cupid's Chokehold alarmschijf bij radio 538.![]()
We horen het wel als je alarmschijf bent bij radio 538. Veel succes!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Yep, een nummer van Supertramp verkrachten wordt rijkelijk beloond. Misschien moet ik me er ook eens aan wagen. Oh kut, ik heb nu al spijt dat ik dit topic in m'n MyAT zet![]()
Gisteren 'As cruel as schoolchildren' voor een tientje gekocht bij FRS. Laat de zomer maar komen!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze zo populair aan het worden zijn, maar dat heeft er wel voor gezorgd dat ik Papercut Chronicles vanmiddag tegenkwam in de platenzaak. Leuk album, die nieuwe ken ik niet.
Die is inderdaad het meest kutte van het album.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:17 schreef borisz het volgende:
best leuk alleen niet de single die nu uit is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |