Bij de toko kun je bamboescheuten kopen, in blik, bij gewone supermarkten zul je het niet zo snel vinden.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aangezien vriendin lief mn standaard wokgroenten (Broccoli, wortel, peultjes (of sugersnaps), venkel, soms taugé (markt), ui) een beetje zat wordt
Wil ik Paksoi daar aan toevoegen, maar ook bamboe. Weet iemand waar ik dat (bamboe) kan krijgen? Heb het nooit bij de toko zien liggen (ook nog niet actief naar gezocht).
Wat dacht je overigens van: okra, kouseband, zoete aardappel, paprika, selderij, bloemkool, (groene) asperges en de groentevarianten zoals eerder in deit topic genoemdquote:Op maandag 28 januari 2008 01:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aangezien vriendin lief mn standaard wokgroenten (Broccoli, wortel, peultjes (of sugersnaps), venkel, soms taugé (markt), ui) een beetje zat wordt
Wil ik Paksoi daar aan toevoegen, maar ook bamboe. Weet iemand waar ik dat (bamboe) kan krijgen? Heb het nooit bij de toko zien liggen (ook nog niet actief naar gezocht).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |