abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56345744
Roerbakken met wat gember en knoflook. Beetje chili als je van pittig houdt. Doet het prima in de noedels/bami.
pi_56354331
Aangezien vriendin lief mn standaard wokgroenten (Broccoli, wortel, peultjes (of sugersnaps ), venkel, soms taugé (markt), ui) een beetje zat wordt Wil ik Paksoi daar aan toevoegen, maar ook bamboe. Weet iemand waar ik dat (bamboe) kan krijgen? Heb het nooit bij de toko zien liggen (ook nog niet actief naar gezocht).
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_56354343
Paksoi is awesome Ik doe het altijd in de nasi enzo, weet niet echt wat ik er nog meer mee kan doen. oftewel tvp
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 28 januari 2008 @ 07:04:35 #79
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56355036
quote:
Op maandag 28 januari 2008 01:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aangezien vriendin lief mn standaard wokgroenten (Broccoli, wortel, peultjes (of sugersnaps ), venkel, soms taugé (markt), ui) een beetje zat wordt Wil ik Paksoi daar aan toevoegen, maar ook bamboe. Weet iemand waar ik dat (bamboe) kan krijgen? Heb het nooit bij de toko zien liggen (ook nog niet actief naar gezocht).
Bij de toko kun je bamboescheuten kopen, in blik, bij gewone supermarkten zul je het niet zo snel vinden.
Alea jacta est
pi_56356401
De bamboe die ik in de kast heb staan hebben we gewoon bij de plusmarkt gekocht. Staat bij de oosterse produkten.
  maandag 28 januari 2008 @ 13:07:59 #81
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56360458
quote:
Op maandag 28 januari 2008 01:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat dacht je overigens van: okra, kouseband, zoete aardappel, paprika, selderij, bloemkool, (groene) asperges en de groentevarianten zoals eerder in deit topic genoemd
Dus er is nog genoeg lekkers te wokken.
Alea jacta est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')