Wat voor band? Nena ging pas de laatste 3,4 weken goe met Ilona, Syl en Huub om. Syl en zeker Ilona mocht ze de eerste tijd niet eens. Ze had een veel sterkere band met B&B.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Door Huub, Sylvia en Ilona gigantisch te beledigen terwijl ze weet wat voor band Nena met die 3 opgebouwd heeft?! Dan heeft ze toch echt wat verkeert gedaan
Jij zei vanmiddag achter de schermen dat je van iemand anders hield!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Offtopic is nog niet zo erg, maar flirten met een ander, breekt mijn hart!![]()
ach .. de ene B heeft allang in de gaten dat de andere rat B niet te vertrouwen is en gaat daarom op zoek naar een nieuw bondgenootje ...wie anders dan syl kun je dan kiezen omdat je denkt dat ze nu alleen staat ....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat er een afspraak stond? Als je het niet meer wil, zeg je het eerst tegen de persoon met wie je die afspraak hebt, i.p.v. het te vertellen tegen iemand die je nauwelijks kent.
Ik vind het van beide kanten huichelen overigens, niet alleen van Bart.
Maar ik denk dat B&B zich voorlopig beter nog aan hun pact kunnen houden, ze zullen elkaar hard nodig hebben.
Lijkt me enig om ze dan elke dag voor te lezen op internetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je kinderen:?![]()
Sorry Day, voor het offtopic gaan.![]()
Dat idee had ik de eerste dag ook, maar deze gedachtengang was bij mij al snel verdwenen toen ik merkte dat ze totaal geen niveau heeft. Dus ik denk niet dat ze een spel kan spelen, dan moet je toch wel wat meer in huis hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die Nena eruit wilden werken via de stemming.
Ze kwam er immers in als vriendin en vervanging van Nena, als een van mijn vriendinnen zo was behandeld door (met name) Brian en Natasia dan waren ze van mij, en niet zuinig ook.
Daarom hoop ik nog steeds (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat dit toneelspel van Amanda is en dat het nog paybacktime wordt...
Er moeten iig 3 nieuwe in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Naja in dat geval is er niemand voor angelique gekomen en veranderd dat niks aan het feit dat er nog steeds 4 in moeten kunnen.
Bart?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
[..]
Brian vertelde vanmiddag dat ie op donkere krullen viel à la Fajah Lourens...raden wie er morgen bij de kapper zit?![]()
Allemaal mailen!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Met 3 mailadressen gemaild. MOet toch mogelijk zijn om met de fokkers voor een paar honderd mailtjes te zorgen. Mailen mensen!
Hoereren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Weet je waar Amanda goed in zou zijn?
Nee ik weet het, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik (of een van mijn vriendinnen) zo zou heulen met de vijand en het nog zou menen ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef noucky het volgende:
Dat idee had ik de eerste dag ook, maar deze gedachtengang was bij mij al snel verdwenen toen ik merkte dat ze totaal geen niveau heeft. Dus ik denk niet dat ze een spel kan spelen, dan moet je toch wel wat meer in huis hebben.
Maar we zullen zien.
Ja ja ja is goed, whatever.... je loopt op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lijkt me enig om ze dan elke dag voor te lezen op internet
en dat kan dus misschien weer leuke beelden opleverenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want Natasia trekt het niet als er iemand anders aan "haar" Brian komt, zelfs als het haar geliefde Amanda zou zijn zou ze heel naar uit de hoek gaan komen.
Door dat grote vacuum in d'r hoofd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Weet je waar Amanda goed in zou zijn?
Hete olie!quote:
Ik heb een heel groot hart!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zei vanmiddag achter de schermen dat je van iemand anders hield!![]()
Ik denk dat Brian dat vindt...Natasia en Brian vinden dat Bart alleen nog maar ongelukkig is in de villa...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus die afspraak is nu officieel niet geldig? Hebben ze het daarover gehad?
Of "vindt" Brian dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |