Lees de OP eens randmongool.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Sensation89 het volgende:
FiPo
U gaat door voor de wasmachine!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef mcDavid het volgende:
Sorry Jan, als het Jaya The Cat is, dan mag het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef mcDavid het volgende:
Ik kan eventueel wel ruilen tegen een stuk of 7 koelkasten!Van die gare studentenhuiskoelkasten zeker? Met een blok ijs van 10 kilo in het vriesvak omdat ze al sinds mensenheugenis niet ontdooid zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Die staan in de opslag van de opgedoekte soos te wachten tot er eindelijk iemand zin heeft ze illegaal te dumpen naar de gemeentewerf te brengen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Van die gare studentenhuiskoelkasten zeker? Met een blok ijs van 10 kilo in het vriesvak omdat ze al sinds mensenheugenis niet ontdooid zijn
Zo'n programmaatje had ik ook vroegerquote:
Op je gameboy?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n programmaatje had ik ook vroeger.
Nee, ik had niet eens een gameboyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |