abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46140466
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:12 schreef vienna het volgende:
Door mijn vorige verhaal wil ik best eens wat tips krijgen van vrouwen en zeker mannen, Hoe krijg je een man helemaal gek?
Waar zijn jullie mannen gek van?
Leuke sexspelletjes?
copuleren
Extremistisch gematigd.
pi_46140571
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef SlimShady het volgende:

[..]

en dan..?
Nou bijvoorbeeld dat je dan op je knieen voor hem gaat zitten, en dat hij je dan lekker gaat beffen terwijl hij de hele tijd naar je kontje kan kijken, en je daarna nemen op z' n hondjes.. dan kan hij je kontje ook goed zien...
en verder.. gebruik je fantasie
pi_46140635
dank
pi_46140767
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:58 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

Nou bijvoorbeeld dat je dan op je knieen voor hem gaat zitten, en dat hij je dan lekker gaat beffen terwijl hij de hele tijd naar je kontje kan kijken, en je daarna nemen op z' n hondjes.. dan kan hij je kontje ook goed zien...
en verder.. gebruik je fantasie
slimshady is ook weer geil
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_46140869
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:04 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

slimshady is ook weer geil
daarvoor hebben ze het vrijdagmiddag geilheidstopic

tijdens het uitgaan:
Je kan ook een man diep aankijken en dan je lichaam tegen het zijne wrijven.. vooral als je ook een sexy topje aan hebt waar je borsten mooi in uit komen krijg je hem waarschijnlijk ook wel gek
pi_46140968
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

tijdens het uitgaan:
Je kan ook een man diep aankijken en dan je lichaam tegen het zijne wrijven.. vooral als je ook een sexy geen topje aan hebt waar zodat je borsten mooi eruit komen krijg je hem waarschijnlijk ook wel gek
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:25:06 #107
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_46143597
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

tijdens het uitgaan:
Je kan ook een man diep aankijken en dan je lichaam tegen het zijne wrijven.. vooral als je ook een sexy topje aan hebt waar je borsten mooi in uit komen krijg je hem waarschijnlijk ook wel gek
Als het maar geen hang memmen zijn, van die slappe uiers
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_46144598
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:25 schreef nihilist het volgende:

[..]

Als het maar geen hang memmen zijn, van die slappe uiers
nou dat zijn die van mij in ieder geval niet maar denk dat de meeste vrouwen daar wel op letten hoor
pi_46147105
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef pomtiedom het volgende:
Wat de meeste hier zeggen. Gewoon met regelmaat op een dag de man 'pesten'. Door constant hints te laten vallen die hem geil maken. Tja hoe je dat doet hangt af van hoe je mannetje is lijkt me. Spontaan eens voorover bukken om wat op te rapen, een geile opmerking maken, veel hints laten vallen en meer van dat soort dingen

Gewoon de hele dag lang hints geven en dan vooral 's nachts niet te overhaast handelen maar hem nog eens even lekker lang laten afwachten en moeite laten doen zich te beheersen lijkt me. Dan heeft die pomp daaronder bij hem al flink zijn werk gedaan en wilt hij heel graag echte actie zien. Dan is hij de hele dag met zijn gedachten bij jouw en hoe graag hij met je wil neuken en kan zich voor geen meter concentreren op al het andere wat hij die dag nog moet doen en daar word ie dan helemaal gek van.
we have a winner!
man man.. zelfs ik krijg het er warm van, hoe moet een man dit dan overleven?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:34:56 #110
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_46147749
knietje geven
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:31:20 #111
167723 sanni
Acima de seu
pi_46150187
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:34 schreef maaike1987 het volgende:
Het verhaal van Kastanova klopt volgens mij ook wel.. en kan je een man daar wel gek mee
krijgen.. Ook door hem niet te geven wat hij wil.. of opeens heel dominant te zijn..
Dan kan je natuurlijk ook gaan strippen.. en hem daarna een lapdance geven terwijl hij niet
aan je mag zitten.. dat werkt ook wel goed
Verder kan je ook zijn speciale plekjes gebruiken.. bij de meeste mannen zijn de nek en
de oren wel gevoelig.. lik voorzichtig een beetje aan zijn oor en bijt er zachtjes in..
dat werkt ook vaker
Verhaal van kastanova is netzo dom als zijn naamsverbastering. Hele verhaal is doorweven
van stoerdoenerij en ego-centrisch gedrag iets waar veel vrouwen - leer je feiten -
een hekel aan hebben. Eigenlijk segt hij: " Vrouwen moeten zich netzo als die
ingehuurde MTV-bimbo's kleden en gedragen en dan worden ze door ons lekker hard
en stevig genomen want dat willen ze uiteindelijk "

Nee, als je ook maar daadwerkelijk iets van vrouwen weet,dan weet je dat die van
zachtheid en tact houden.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:41:24 #112
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46150619
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef sanni het volgende:

Nee, als je ook maar daadwerkelijk iets van vrouwen weet,dan weet je dat die van
Ja, dat is wat ze zeggen
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46150671
quote:

[..]

Verhaal van kastanova is netzo dom als zijn naamsverbastering. Hele verhaal is doorweven
van stoerdoenerij en ego-centrisch gedrag iets waar veel vrouwen - leer je feiten -

nou...af en toe mag het er best wel hard aan toe gaan hoor
pi_46151909
Veel meisjes denken dat ze dan idd zomaar naar iemand toe moeten stappen en zeggen: wil je met me.... of dat ze met hun tieten langs iemand moeten schuren of heel geil kijken of iets dergelijks. Dat vinden mannen alleen maar dom overkomen (of de man in kwestie moet ook dom zijn).
pi_46159029
quote:

[..]

voor iedere man is het anders... Kijk er zijn ook mannen die juist van het subtiele houden.. Het verschilt gewoon heel erg..
pi_46161102
quote:
Uhuh .

Met dat geblaat schijnen ze inderdaad weleens te komen als de seksuele prestaties van de partner dusdanig tegenvallen dat ze dan maar liever níets doen...

"Ik knuffel en praat veel liever met je joh, seks wordt zó overschat..."

En een week daarna volgt het aloude "Ik zie je toch meer als vriend dan als vriend"

Hell, vrouwen gaan tegenwoordig vaker vreemd dan mannen, denk je nu echt dat dat voor het knuffelen en praten is? Dan gaan ze wel naar de bridgeclub dude...

Oftewel, get a reality check, jij naief ondermaats presterende ridder op de shetland pony .
I was an atheist until I realized I was God
pi_46161691
quote:
Dat geldt wat mij betreft alleen voor de ochtendwip en dat is ook alleen maar zodat ik dan door kan blijven slapen

Oh en ontopic. Bind hem vast, maak hem gek, berijd hem wild, dan weer langzaam, pijp even maar zorg dat hij steeds net niet klaarkomt. Als hij bijna klaarkomt onderbreek je het spel en ga je voor zijn ogen liggen vingeren
pi_46161997
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat geldt wat mij betreft alleen voor de ochtendwip en dat is ook alleen maar zodat ik dan door kan blijven slapen

Oh en ontopic. Bind hem vast, maak hem gek, berijd hem wild, dan weer langzaam, pijp even maar zorg dat hij steeds net niet klaarkomt. Als hij bijna klaarkomt onderbreek je het spel en ga je voor zijn ogen liggen vingeren
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 08:29:16 #119
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_46164935
quote:

[..]

Oh, je hebt dus liever dat je door kan slapen dan dat je Sex hebt.. hmmm
quote:
Vastbinden is inderdaad . En met deze uitwerking zou 't onzettend geil zijn
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:48:14 #120
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_46166282
Het is gewoon super geil als je merkt dat er geen schaamte is tussen jullie tweeen en zij er ook onwijs van geniet.. Geen passief gedoe dus.. Dat je haar niet hoeft te verleiden maar dat zij jou verleidt..! Ineens opstaat en zich helemaal uitkleedt en alles goed laat zien. Misschien zichzelf masturbeert? Je geil aankijkt en zegt "neem me"... Dat werkt bij mij! Of natuurlijk de oude lik in de nek truuk
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:14:36 #121
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46166737
quote:

En daarna douchen en naar je werk

o ja, d'r was ook nog iets met 'losmaken'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46167328
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:14 schreef gronk het volgende:

[..]

En daarna douchen en naar je werk

o ja, d'r was ook nog iets met 'losmaken'
nee joh! zo lekker laten liggen...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:46:25 #123
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46167426
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:42 schreef juonjacket het volgende:

[..]

nee joh! zo lekker laten liggen...
'kadootje voor de werkster'
pi_46167483
hebben jullie een werkster dan haha
Are You Wearing Your String Today?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:17:57 #125
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_46168206
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

nou dat zijn die van mij in ieder geval niet maar denk dat de meeste vrouwen daar wel op letten hoor
Je kunt er op letten zoveel als je wilt, is de wet van de zwaartekracht, hangen gaan ze vroeg of laat, eerder vroeg meestal.
Dan kun je nog kiezen voor die nepperige silliconen tieten, dat ziet er al helemaal niet uit.
Deek da was pas unne goeie kloot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')