ik fix em welquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Tezz het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Rokershoekje
maar er staan 2 delen niet in. En ik weet niet hoe ik die er bij moet zetten.
de OP en TT?quote:
Je krijgt een kusje van domme blonde Eloundaquote:
ik ben zo blij, ik zou bijna zeggen: "neuken". ,maar dat heb ik al zo vaak geroepen de afgelopen dagen....ik zeg dus maar gewoon: dankjewel meneer Remlof.quote:
ik heb liever dat je "neuken?" zegt eigenlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben zo blij, ik zou bijna zeggen: "neuken". ,maar dat heb ik al zo vaak geroepen de afgelopen dagen....ik zeg dus maar gewoon: dankjewel meneer Remlof.![]()
Mooi! Hij m oet wel roze hoor Pio!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Tezz!!
Hoe vind je ze
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanmiddag gemaakt
neuken?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb liever dat je "neuken?" zegt eigenlijk
quote:
Gooi eerst maar eens wat kwalitetis bagger weer open.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb liever dat je "neuken?" zegt eigenlijk
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Tezz!!
Hoe vind je ze
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanmiddag gemaakt
zjeloers? Ik wil wel met twee tegelijk hoor. Geen punt.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gooi eerst maar eens wat kwalitetis bagger weer open.![]()
Dat wil ik dan weer niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
zjeloers? Ik wil wel met twee tegelijk hoor. Geen punt.
tering hard gewerkt vandaag. Ben moe pfff. Wel bij mammie mogen eten (eindelijk witlofschotel met ham en kaas gehad, daar had ik al een week zin in).quote:
Witlof moet ik van braken.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
tering hard gewerkt vandaag. Ben moe pfff. Wel bij mammie mogen eten (eindelijk witlofschotel met ham en kaas gehad, daar had ik al een week zin in).
Nu ff fokken en straks tv kijken. Heerlijk rustig avondje dus!
ok, als je magquote:
ik heb die 2e in de OP gezetquote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
i like the effort but i hate the result
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |