Dat dus, maar dan met kleine lettersquote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef partyyboyy het volgende:
HUUB IS ER DUS GEWOON ONTERECHT UIT!!
F*CKERS!
Ja. Spannende tv he.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef Raissa het volgende:
Is Amanda zich nou alweer aan het omkleden?!
HEE NATASIA HOUDT JE SMOEL EENS MET DAT GESCHREEUW, PAPAGAAIquote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef tipsch het volgende:
vindt huub zelf niet dus wie ben jij om het beter te weten ??... ow natuurlijk: die gast met zn irritante capslockquote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef partyyboyy het volgende:
F*CKERS!
Er wordt erg veel geschreeuwd hier, waarom wordt daar niks aan gedaan door de mods. Grapjes over bolletjesslikkers worden afgestraft maar basisregel dus nietquote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus, maar dan met kleine letters
Dat zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:46 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik blijf toch echt geloven dat Huub geschrokken is van dingen die gebeurd zijn op het honkballen zondag met die criminele vriendjes van Natasia en er achter kwam wat voor een linkmigel dat is en toen eieren voor zijn geld heeft gekozen. Misschien wisten ze wwel waar Hedda woont en hebben ze even bij haar "aangebeld" Die Natasia en haar vriendjes zijn echt niet koosjer
Precies. die vonden het ook een beetje ongelooflijk allemaal.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
Interessant hoor eventjes, RTL boulevard. Er zit een dode hoek in dus men kan het niet goed zien. Albert moest er om lachen omdat echt alles gezien zou worden. Nu zit dus net daar die dode hoek.
En nog één maar dat hebben we gehoord van Huub zelf, het plekje bij de trap waar ze hebben gezoend.
HEE WÁT ZIJ JE TEGEN MIJ?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
HEE NATASIA HOUDT JE SMOEL EENS MET DAT GESCHREEUW, PAPAGAAI
Niet zo zeuren, we zijn allemaal een beetje geirriteerdquote:Op maandag 5 februari 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er wordt erg veel geschreeuwd hier, waarom wordt daar niks aan gedaan door de mods. Grapjes over bolletjesslikkers worden afgestraft maar basisregel dus niet![]()
Z'N FOTO woops - z'n foto graag, Stijn Reijnders, geloof ik, die met dat brilletje.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb het opgenomen, wil je zn achternaam? dan kan je t opzoeken
beetje boel. Pas op want ik ga zo wijn gooienquote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, we zijn allemaal een beetje geirriteerd![]()
he begin je nu weer.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Z'N FOTO woops - z'n foto graag, Stijn Reijnders, geloof ik, die met dat brilletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |