quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
18:15 - Wat is Brian van plan?
“Wat ga je doen als je thuis bent?”, vraagt Brian een beetje te geïnteresseerd aan Ilona. De Amsterdamse geeft aan het programma op de voet te gaan volgen. En juist daar lijkt de Antilliaan bang voor te zijn: “Oh, dan ga je zeker brieven naar Sylvia schrijven over wat er hier gebeurt?” Tja, Brian voelt zich sterk nu zijn concurrentie één voor één wegvalt. Zelfs maatje Bart lijkt te moeten vrezen, want had de 25-jarige afgelopen week al niet met Natasia afgesproken de Amsterdammer weg te stemmen?
Bron talpa
WAAROM?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
schreeuw niet zo
wtf dooie hoek?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef Likkende_Lassie het volgende:
dit is wel goede kwaliteit! fuck , zouden ze die trap van de stoel ook hebben? ik neem t op
Hidiho. Ik miste het. wat werd er gezegd?quote:
waar is een mod als je hem nodig hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jij bent mn probleem
Er werd ook gezegd dat Huub te dronken was en niet weet of hij wel of niet Nl geschopt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft dus zijn eigen glazen ingegooid door te zeggen dat ie ook geschopt heeft, wat dus idd niet waar is, jammer.![]()
Dat slaat dan echt nergens op, gisteren zeiden ze dat ze de beelden uitgebreid bekeken hadden.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
nou dat was het dan er zijn geen beelden van zeggen ze
Ik heb um anders wel...
JdM moet toch zijn straatje schoonvegenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat slaat dan echt nergens op, gisteren zeiden ze dat ze de beelden uitgebreid bekeken hadden.![]()
En iets over het drankgebruik, dat daar geen regels voor zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Hidiho. Ik miste het. wat werd er gezegd?
Hoorde alleen een vaag verhaal over een hoek waar geen camera was?
Zo eens!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
JdM moet toch zijn straatje schoonvegen![]()
![]()
![]()
Hij denkt het dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft dus zijn eigen glazen ingegooid door te zeggen dat ie ook geschopt heeft, wat dus idd niet waar is, jammer.![]()
conclusie er is geen bewijs.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En iets over het drankgebruik, dat daar geen regels voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |