Armbandje van Sylvia geloof ik..quote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor een irritant rinkeltje?![]()
en het schorum heeft nu de kans om Huub ook even lekker na te trappen (en Ilona en Syl)quote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kijk nergens meer van op als het om de redactie gaat...
Dat zijn de laatste paar versteende hersencellen van snollekop die door haar schedel rollen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor een irritant rinkeltje?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Dat zijn de laatste paar versteende hersencellen van snollekop die door haar schedel rollen.
nee, ze heeft net gebeld om het te vragen...ze is zich nu wel aan het opmaken, dus mss zometeen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
hoi allemaal ... enig idee hoe laat Ilona uitgezwaaid wordt?
rare Wiki lees jijquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Darklight het volgende:
Die marokkaan die er mss in komt
las ik op wiki: Bigamie(gehuwd met 1 man en 1 vrouw)
Mijn grote hoop dat ze ze nog even flink de waarheid zegt zal wel niet in vervulling gaan, ik vraag me af waarom ik nog blijf kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, ze heeft net gebeld om het te vragen...ze is zich nu wel aan het opmaken, dus mss zometeen.
thanks .....quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, ze heeft net gebeld om het te vragen...ze is zich nu wel aan het opmaken, dus mss zometeen.
Nee he.....toch niet weer zo'n troetelallochtoon, bidkleedjes door het huis, hallal eten en Ramadanquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Darklight het volgende:
Die marokkaan die er mss in komt
las ik op wiki: Bigamie(gehuwd met 1 man en 1 vrouw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |