fair enuffquote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, hoezo?
woops.
EN WAT DAN?
EN WAT DAN?
WÁT DAN?
HOEZO DAN?
HOEZO DAN?
HÓEZO DAN?
Ja die knapt zienderogen op nu die mispunt eruit is.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian snapt nog steeds niet waarom Ilona weggaat...Hij bleef maar het vragen.
Ilona moet stoppen met haar Stéphane uitdrukking: "stukje" dit "stukje" dat![]()
Bart is weer een beetje levendiger.
WAAR DAN? WOOPS_ waar dan? ik voel me erg hubelorig, sorry hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stijn is hier al tig keer voorbij gekomen Met foto, wel blijven opletten.![]()
Denk je dat je echt volle zalen trekt met dat Fantasia gebler, grow upquote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, hoezo?
woops.
EN WAT DAN?
EN WAT DAN?
WÁT DAN?
HOEZO DAN?
HOEZO DAN?
HÓEZO DAN?
Ja in de uitzending van vrijdag meen ik.quote:
gossie..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je dat je echt volle zalen trekt met dat Fantasia gebler, grow up![]()
volgens mij istie naar 't vissen naar iets dat Ilona nog zou uithalen (volgens Natasia) oftewel die rat is weer aan 't afluisteren en gaat dat dadelijk op zijn eigen verrotte wijze terugkoppelen aan die schreeuwlelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian snapt nog steeds niet waarom Ilona weggaat...Hij bleef maar het vragen.
Ilona moet stoppen met haar Stéphane uitdrukking: "stukje" dit "stukje" dat![]()
Bart is weer een beetje levendiger.
op wikipediaquote:Op maandag 5 februari 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
Weten wij eigenlijk de achternamen van de miljonairs enzo nee, waarom niet? Beetje stomme vraag misschien, maar ik was wel benieuwd naar Huub's achternaam.
Huub van Ballegooy.Voor wat het waard isquote:Op maandag 5 februari 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
Weten wij eigenlijk de achternamen van de miljonairs enzo nee, waarom niet? Beetje stomme vraag misschien, maar ik was wel benieuwd naar Huub's achternaam.
Huub zijn achternaam is hier wel eens voorbij gekomen, maar ik heb hem niet in me opgenomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
dit zeg je dan weer heel tactischquote:Op maandag 5 februari 2007 18:57 schreef tipsch het volgende:
Brian Brian, diepdroevig geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |