Niet zo zeuren, we zijn allemaal een beetje geirriteerdquote:Op maandag 5 februari 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er wordt erg veel geschreeuwd hier, waarom wordt daar niks aan gedaan door de mods. Grapjes over bolletjesslikkers worden afgestraft maar basisregel dus niet![]()
Z'N FOTO woops - z'n foto graag, Stijn Reijnders, geloof ik, die met dat brilletje.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb het opgenomen, wil je zn achternaam? dan kan je t opzoeken
beetje boel. Pas op want ik ga zo wijn gooienquote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, we zijn allemaal een beetje geirriteerd![]()
he begin je nu weer.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Z'N FOTO woops - z'n foto graag, Stijn Reijnders, geloof ik, die met dat brilletje.
echt?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie had trouwens de naam Satanaël verzonnen? De voice over van de uitzending nam het terug, briljant!![]()
zou je een screenie willen maken van z'n kop alsjeblieft? tia!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb het opgenomen, wil je zn achternaam? dan kan je t opzoeken
hoezo ?????, ik voel me vandaag juist heel ontspannenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moi zeurenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is er wijn?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
[..]
beetje boel. Pas op want ik ga zo wijn gooien![]()
heb je een obsessie voor Stijn?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
zou je een screenie willen maken van z'n kop alsjeblieft? tia!
Stijn is hier al tig keer voorbij gekomen Met foto, wel blijven opletten.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
hee ik heb die kop nog steeds niet - hoezo weer, ik was er nog niet klaar mee hoor
ze heeft alleen maar van die ehm .... rare kledingquote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef noekje het volgende:
En dat mijn lieve mensen is een niet miljonairswaardig rokje.
Ja die ziet zijn win kansen stijgen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian snapt nog steeds niet waarom Ilona weggaat...Hij bleef maar het vragen.
Ilona moet stoppen met haar Stéphane uitdrukking: "stukje" dit "stukje" dat![]()
Bart is weer een beetje levendiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |