WAAROM?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
schreeuw niet zo
wtf dooie hoek?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef Likkende_Lassie het volgende:
dit is wel goede kwaliteit! fuck , zouden ze die trap van de stoel ook hebben? ik neem t op
Hidiho. Ik miste het. wat werd er gezegd?quote:
waar is een mod als je hem nodig hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jij bent mn probleem
Er werd ook gezegd dat Huub te dronken was en niet weet of hij wel of niet Nl geschopt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft dus zijn eigen glazen ingegooid door te zeggen dat ie ook geschopt heeft, wat dus idd niet waar is, jammer.![]()
Dat slaat dan echt nergens op, gisteren zeiden ze dat ze de beelden uitgebreid bekeken hadden.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
nou dat was het dan er zijn geen beelden van zeggen ze
Ik heb um anders wel...
JdM moet toch zijn straatje schoonvegenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat slaat dan echt nergens op, gisteren zeiden ze dat ze de beelden uitgebreid bekeken hadden.![]()
En iets over het drankgebruik, dat daar geen regels voor zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Hidiho. Ik miste het. wat werd er gezegd?
Hoorde alleen een vaag verhaal over een hoek waar geen camera was?
Zo eens!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
JdM moet toch zijn straatje schoonvegen![]()
![]()
![]()
Hij denkt het dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft dus zijn eigen glazen ingegooid door te zeggen dat ie ook geschopt heeft, wat dus idd niet waar is, jammer.![]()
conclusie er is geen bewijs.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En iets over het drankgebruik, dat daar geen regels voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |