Dit eet ik vanavond.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Gellius het volgende:
Eerst boodschappen doen. Wat zal ik de teerbeminde vanavond nu weer eens voorzetten?
Ik doe nog eens een suggestie.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat kan mij het nu schelen wat andere mensen vanavond eten, Lienekien?
Italiaanse salade met basilicumdressing ís een suggestie.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef Gellius het volgende:
Dééd je maar een suggestie. Nu moet ik allemaal weer alleen bedenken.
LPT deel weetikveel - klonen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hebben we geen nummer meer?
gevondenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LPT deel weetikveel - klonen.
Kwijt.
Ach ja, nu zie ik het ook. Ik dacht dat het gewoon een topicje was in het culinaire forum. Sorry.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Italiaanse salade met basilicumdressing ís een suggestie.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach ja, nu zie ik het ook. Ik dacht dat het gewoon een topicje was in het culinaire forum. Sorry.
Wij aten vroeger regelmatig preistamppot. Dat vond ik niet lekker. Heeft jaren geduurd voordat ik prei echt ging waarderen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
prei en spruitjes zijn de enige 2 dingen waar ik serieus, zonder te overdrijven, kostneigingen van krijg...
Alleen de geur ervan kan al genoeg zijn..
kleine stukjes prei, goed doorgekookt kan ik nog wel hebben trouwens
Gewoon brokjes. Het is toch geen zondag, of zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Gellius het volgende:
Wat zal ik de teerbeminde vanavond nu weer eens voorzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |