Als Snever opeens een vrouw blijkt te zijn met een cupD, dan heeft Dizer daar geen problemen meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:22 schreef KopieerMachine het volgende:
HAhaha
Snever is wél lief![]()
![]()
Dizer wil wel sexxen, OF niet ?
Come get somequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als Snever opeens een vrouw blijkt te zijn met een cupD, dan heeft Dizer daar geen problemen mee.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. ik bepaal mijn tijden zelf.
Godsamme zeg, nu ben ik helemaal jaloersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. ik bepaal mijn tijden zelf.
Wie gaat hem anaal verkrachten? Ik nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef KopieerMachine het volgende:
Daarom moeten we hem verkrachten op zijn werk, en daarna in een donker steegje.
En gaan we hem chanteren met anale-naaktfoto's van hem, zodat hij met zijn parttime werk en fulltime salaris ons gaat betalen.
ZO MOET ET EN HOORT HET. Wie ddoet mee ?
He getverdemmekes zeg...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:23 schreef Snever het volgende:
[..]
Wie gaat hem anaal verkrachten? Ik niet
Nou als ik in zijn FB kijk is het best een lekker stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
welke ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Thrackan het volgende:
Die dame mag er anders ook wel wezen!
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:34 schreef Thrackan het volgende:
http://fotoboek.fok.nl//userpics/22273/naamloos6.jpg
mwahquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jadie dames mogen er zeker wezuhhhhh
![]()
iets te harigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef Thrackan het volgende:
Vooral die linker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |