abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 13:50:06 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_46005654
quote:
* Nederland derde fijnste land ter wereld

Nederland is het op twee na fijnste land ter wereld om in te wonen. Alleen in Frankrijk en Australie is het beter toeven. Dat blijkt uit een onderzoek van het internettijdschrift International Living, een blad dat zich richt op mensen die in het buitenland werken.
Nederland scoort goed op de onderdelen gezondheidszorg, infrastructuur, gebrek aan armoede, de goede economie en persoonlijke vrijheid. De kosten van het levensonderhoud en het klimaat worden minder gewaardeerd.
De top vijf wordt aangevuld met Nieuw-Zeeland en de Verenigde Staten. Minst fijne land om te wonen blijkt Irak. Hoofdstad Bagdad geldt als de gevaarlijkste plaats ter wereld.

Bron: Wereldomroep
Niet echt een verrassing natuurlijk
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 5 februari 2007 @ 13:51:06 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46005688
Maar toch gezellig verder blijven janken natuurlijk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46005772
Ik vind het *wel* merkwaardig. Niet dat het in Nederland goed toeven is, maar WEL als je hoort welk blad het onderzoek heeft gedaan. Ik had van buitenlandse vrienden (in Nederland woonachtig) juist begrepen dat Nederland onder expats steeds minder populair aan het worden was, gek genoeg mede om redenen die hier als 'goed' worden aangevoerd, zoals gezondheidszorg.

Grappig genoeg zouden de kosten van het levensonderhoud in Nederland juist relatief laag moeten zijn. Nederland is één van de goedkoopste supermarktlanden in Europa, vertelde een expert onlangs. We hebben zelfs Duitsland al ingehaald (dankzij de prijzenoorlog).
pi_46005918
Internettijdschrift? Jottem.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:00:56 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_46005981
Zeg, we zouden het toch zeker wel kunnen winnen van Frankrijk? .

Goed, het heeft grote voordelen om rond het middaguur al bezopen te zijn, daar hebben ze het goed bekeken, maar voor de rest?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46006031
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef speknek het volgende:

Goed, het heeft grote voordelen om rond het middaguur al bezopen te zijn, daar hebben ze het goed bekeken, maar voor de rest?
Nederland scoort als ik het goed heb begrepen matig met het klimaat, ik denk dat Frankrijk daar heel wat pluspuntjes kan scoren.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 5 februari 2007 @ 14:09:06 #7
78918 SeLang
Black swans matter
pi_46006236
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef speknek het volgende:
In Frankrijk zijn meer Marokkanen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_46006347
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:09 schreef SeLang het volgende:

[..]

In Frankrijk zijn meer Marokkanen
Je zult in Parijs hebben gewoond tijdens de rellen.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  maandag 5 februari 2007 @ 14:29:05 #9
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_46006821
dat komt omdat we altijd klagen maar er niets aan doen.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_46006824
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Je zult in Parijs hebben gewoond tijdens de rellen.
Dan maakte het nog niets ut die rellen waren alleen maar in wijken vergelijkbaar met de bijlmer.

Maar ik snap het niet dat selang dit bericht plaats, moet er niet in de titel iets staan van ondanks linkse sentimenten toch 3 na fijsnte land om te wonen.
pi_46007240
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Nederland scoort als ik het goed heb begrepen matig met het klimaat, ik denk dat Frankrijk daar heel wat pluspuntjes kan scoren.
Dat is over vijf jaar wel goed; dan hebben wij een Frans klimaat
pi_46007266
quote:
Dat blijkt uit een onderzoek van het internettijdschrift International Living, een blad dat zich richt op mensen die in het buitenland werken.
Eeeeeeeeenorm representatief natuurlijk! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 5 februari 2007 @ 14:43:28 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46007293
Ik roep StefanP er even bij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:45:26 #14
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_46007366
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef dVTB het volgende:
Ik had van buitenlandse vrienden (in Nederland woonachtig) juist begrepen dat Nederland onder expats steeds minder populair aan het worden was,
Ik dacht dat dat vooral kwam door de toenemende bureaucratie dankzij onze buitenlanderangst.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_46007948
quote:
Nederland derde fijnste land ter wereld
Gut, als ik de SP de afgelopen verkiezingen moest geloven waren we juist een 3e wereldland!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_46008063
quote:
Ik vind het *wel* merkwaardig. Niet dat het in Nederland goed toeven is, maar WEL als je hoort welk blad het onderzoek heeft gedaan. Ik had van buitenlandse vrienden (in Nederland woonachtig) juist begrepen dat Nederland onder expats steeds minder populair aan het worden was, gek genoeg mede om redenen die hier als 'goed' worden aangevoerd, zoals gezondheidszorg.

Grappig genoeg zouden de kosten van het levensonderhoud in Nederland juist relatief laag moeten zijn. Nederland is één van de goedkoopste supermarktlanden in Europa, vertelde een expert onlangs. We hebben zelfs Duitsland al ingehaald (dankzij de prijzenoorlog).
Ik zit op dit moment in de VS, en de prijzen in de supermarkt zijn hier behoorlijk hoog, zeker voor "gezonde" producten. Gisteren toevallig 6 tomaten gekocht: $7!, das ¤5!
  FOK!fotograaf maandag 5 februari 2007 @ 15:10:51 #17
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46008157
Ik vond het inderdaad verassend dat die fransen hoger stonden. Ze zijn met de rellen, rassenspanning, voorstadproblematiek en werkeloosheid onder een aantal bevolkingsgroepen toch niet ideaal imo. En die persoonlijke vrijheid hier maakt het imo soms ook minder leuk om er te wonen...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 5 februari 2007 @ 15:15:14 #18
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_46008285
quote:
Ik had van buitenlandse vrienden (in Nederland woonachtig) juist begrepen dat Nederland onder expats steeds minder populair aan het worden was, gek genoeg mede om redenen die hier als 'goed' worden aangevoerd, zoals gezondheidszorg.
Mijn Indiase kennissen nemen standaard het vliegtuig terug voor medische behandelingen. Een vriend van mij kreeg een spoedafspraak in het ziekenhuis op 26 maart, hij heeft direct zijn ticket geboekt en dertig uur later zat hij in de wachtkamer bij een internationaal opgeleidde arts in een hypermodern ziekenhuis in eigen land.

Vrijwel iedere expat lacht zich te pletter over wat bij ons voor gezondheidszorg doorgaat.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_46008425
En ik maar het gejammer van Maorijnissen aan moeten horen; we hebben het zo slecht hier.
Present.
pi_46008927
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:15 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Mijn Indiase kennissen nemen standaard het vliegtuig terug voor medische behandelingen. Een vriend van mij kreeg een spoedafspraak in het ziekenhuis op 26 maart, hij heeft direct zijn ticket geboekt en dertig uur later zat hij in de wachtkamer bij een internationaal opgeleidde arts in een hypermodern ziekenhuis in eigen land.

Vrijwel iedere expat lacht zich te pletter over wat bij ons voor gezondheidszorg doorgaat.
tja maar dat zijn de indiers van de betere kasten denk ik dan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  FOK!fotograaf maandag 5 februari 2007 @ 15:44:37 #21
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46009257
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef Konlewicz het volgende:
En ik maar het gejammer van Maorijnissen aan moeten horen; we hebben het zo slecht hier.
Dat komt omdat de arme man nog steeds denkt dat werken een straf is, en dat de armen arm zijn door het egoisme van de mensen die niet te beroerd zijn ergens voor te werken .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 5 februari 2007 @ 15:58:32 #22
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46009712
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

Gisteren toevallig 6 tomaten gekocht: $7!, das ¤5!
Tomaten in de winter. .
pi_46010256
Zitten we toch goed hiero.
JOHNNY HEITINGA
pi_46010286
is toch even wat beter dan dat Taiwan...
  maandag 5 februari 2007 @ 16:35:28 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46010989
quote:
Nederland scoort goed op de onderdelen gezondheidszorg, infrastructuur, gebrek aan armoede, de goede economie en persoonlijke vrijheid. De kosten van het levensonderhoud en het klimaat worden minder gewaardeerd.
Men heeft het duidelijk niet over de kwaliteit van het eten, of je wat meer mag verdienen dan een ander, de hufterigheid van mensen, veiligheid op straat, etc etc etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')