quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is meestal de omgeving die problemen heeft met het alcoholgebruik van iemand.... vrijwel nooit de persoon zelf, en als het lang genoeg doorgaat dan Korsakovt iemand zich wel door het leven heen.
Heeft ie zelf ook de minste last van.
zij is veel te gemakkelijk, fokkie!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik toch wel! Was alleen maar bedoeld om Day te zieken!
Wat nou als de nieuwe bewoners komen dan mis je dat. Durf je dat aan ????quote:Op maandag 5 februari 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
ik hou het voor gezien, deze middag. toedels~~~
En toch hou ik van je!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik toch wel! Was alleen maar bedoeld om Day te zieken!
Ach niets zo veranderlijk als het weer (amanda) hequote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
wil Amanda nu toch motorrijles, nadat ze gisteren stellig beweerde dat ze dat echt niet durfde, en het niet zag zitten om theorie te moeten doen.
Ineens schiet me iets te binnen; waren ze niet juist in den beginnen miljonairs proberen een beetje etiquette bij te brengen?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Iloon gaan ze de leader aanpassenen zegt......In het begin stonden wij als miljonairs met champagne en kaviaar, nu staat er een halfnaakt.![]()
![]()
Ik weet het lieverd, maar je bent weer gruwelijk off-topic!quote:
Misschien was het wel zo dat Nena ook buiten de deur niet altijd de waarheid daarover heeft gezegd. Ze gaf per slot van rekening toe dat ze pas in het huis erachter kwam dat zij hem niet altijd fair behandeld heeft, geslagen heeft en hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Ze wilde altijd gelijk hebben, dus wie weet vertelde ze ook niet altijd de waarheid aan haar vrienden/familie.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het enige positieve dat Amanda tot nu toe over Nena verteld heeft is dat ze verbaasd was dat Nena dat zij, het was immers die vriend die aggressief was.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet het lieverd, maar je bent weer gruwelijk off-topic!![]()
Wat zal je baas weer blij zijn met jequote:
Dat viel mij dus ook al op. Heb ook een nette reactie geplaatst maar zie die niet staan.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef ron1970 het volgende:
Onder het artikel bij de telegraaf staan alleen maar pro Nl reacties, ik heb een nette reactie neergezet over het uitlokken van fysiek geweld door Nl, Brian en Bart maar het wordt niet geplaatstonafhankelijke berichtgeving noemen ze dat
Ik ben geen moderator hier, mr. Slowchat!quote:
Ik wil ook best eens wat positieve puntjes over Brian horen!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, da's een beginnetje.![]()
Maar leg mij dan eens uit waarom Brian jouw favoriet is? Ikzelf kan namelijk niks positiefs meer ontdekken aan die man.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb lang moeten nadenken, maar ik weet iets positiefs over brian te bedenken:
je kunt namelijk vreselijk om hem lachen (hij is namelijk zo stom dat het op mijn lachspieren werkt)
ja ik ook. Kan niet wachtenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil ook best eens wat positieve puntjes over Brian horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |