Het gaat er niet om of ze gelijk heeft, want (vrij naar Hupert): 'Een trappende koe raakt altijd wel wat' maar om het feit dat ik van haar alleen maar berichtjes zie die negatief zijn over degenen die tot het helaas kortstondige HINS-groepje behoorden.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat? zij heeft toch gelijk?
Heb jij Ilona gezien de laatste 3 maanden ?
Het is meestal de omgeving die problemen heeft met het alcoholgebruik van iemand.... vrijwel nooit de persoon zelf, en als het lang genoeg doorgaat dan Korsakovt iemand zich wel door het leven heen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef demins het volgende:
Volgens mij heb jij problemen met zijn alcohol! Ik heb nooit de indruk gehad dat Huub er zelf problemen mee had!
Ok, da's een beginnetje.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Negatief schrijven gaat nu eenmaal veel makkelijker. Daar is dit forum toch wel het bewijs van.
Mijn favorieten zijn Brian, Bart (alhoewel de laatste weken wat minder) en misschien Amanda als ze op deze tour doorgaat. Ieder zijn voorkeur toch, anders bestonden dit soort programma's niet eens.
Zegt genoeg over jou dus, bij mij sta je op negeerquote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Negatief schrijven gaat nu eenmaal veel makkelijker. Daar is dit forum toch wel het bewijs van.
Mijn favorieten zijn Brian, Bart (alhoewel de laatste weken wat minder) en misschien Amanda als ze op deze tour doorgaat. Ieder zijn voorkeur toch, anders bestonden dit soort programma's niet eens.
Zonder gordel. ping, ping, pingquote:
Insgelijks, maar ik maak me daar niet zo druk over...... waar hebben we het nu eenmaal over? Lekker belangrijk!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef Cungy het volgende:
[..]
Dit trekt me nog verder over de streep. Ik denk dat ik maar beter niet meer op jou kan reageren...roept bepaalde gevoels op![]()
Zo leuk dat Bart plotseling mijn nieuwe favoriet isquote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
dit is zijn manier van "televisie maken" is het niet fantastisch! zo leuk!
Hear hear!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef Pulu het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp, is dat Nena zo werd opgehemeld...wat betreft uiterlijke schoonheid komt Amanda niet in de buurt van Nena, maar daar is ook alles mee gezegd....Nena is een jong impulsief meisje waar heel weinig uitkwam en helemaal niet wist wat ze met haar leven aan moest....ze heeft meerendeel van haar nog korte leven op haar schoonheid geteerd en is verder volledig gepamperd door haar ouders en haar ex-voetbalvriendje....er wordt hier gedaan alsof Nena een of ander wonderkind was...ja misschien vergeleken bij haar 'beste vriendin' Amanda....maar zelfs laatste zaadlozing staat hoger in de rangorde dan vriendin Amanda......
En dat Nena zogenaamd beter haar passies in de buitenwereld zal ontdekken, acht ik heel klein....ik meen dat ze zei dat ze lekker CC zou nemen en lekker rood zal gaan staan......kans is groot dat ze lekker haar oude leventje oppakt...en waarschijnlijk hopende om weer tegen fortuinlijk vriendje aan te lopen so she can enjoy the easy life
Het enige positieve dat Amanda tot nu toe over Nena verteld heeft is dat ze verbaasd was dat Nena dat zij, het was immers die vriend die aggressief was.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:17 schreef Day het volgende:
Ik had nog hoop toen ze toe gaf dat ze ondankbaar was geweest tegen haar ex-vriend en hem zelfs belde om zich daarvoor te verontschudigen. Maar haar houding veranderde weer accuut toen ze eenmaal wist dat ze het huis uitging. Die gaan weer beesten en een rijke vriendje zoeken. Niks mis meer, overigens. Als dat het leven is dat ze wil leiden, moet ze zelf weten. Maar om nou te zeggen dat ze, qua levenstijl, zoveel beter is dan Amanda?
Ik heb een korsakov-er in mijn directe omgeving. En die ontkent tot de dag van vandaag dat hij problemen heeft met alcohol. Lever, hart, nieren en hersens zijn naar de klote, maar nee hoor, er is niks aan de hand, alles onder controle!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is meestal de omgeving die problemen heeft met het alcoholgebruik van iemand.... vrijwel nooit de persoon zelf, en als het lang genoeg doorgaat dan Korsakovt iemand zich wel door het leven heen.
Heeft ie zelf ook de minste last van.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is meestal de omgeving die problemen heeft met het alcoholgebruik van iemand.... vrijwel nooit de persoon zelf, en als het lang genoeg doorgaat dan Korsakovt iemand zich wel door het leven heen.
Heeft ie zelf ook de minste last van.
zij is veel te gemakkelijk, fokkie!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik toch wel! Was alleen maar bedoeld om Day te zieken!
Wat nou als de nieuwe bewoners komen dan mis je dat. Durf je dat aan ????quote:Op maandag 5 februari 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
ik hou het voor gezien, deze middag. toedels~~~
En toch hou ik van je!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik toch wel! Was alleen maar bedoeld om Day te zieken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |