komen er nu chloorgassen vrij?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian verneukt de sauna met Chloorwater......![]()
Wat eng het zal toch Huub niet zijn, die is zo dol op vijversquote:
Bij voorkeur bij de bushalte of in de bus en je komt van je werk en je wilt naar huis en het regent..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Pulu het volgende:
Amanda is zo'n persoon die binnen 5 minuten heel haar levensverhaal aan je verteld....
We blijven hopenquote:
Ah, ik was niet de enige dus die dat een tikkeltje vreemd vondquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian verneukt de sauna met Chloorwater......![]()
na huub bezig te hebben gezien met die 3 hoeren geloof ik ook wel dat mannen bepaalde gevoelens heel goed kunnen uitschakelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
P.S. ze kraakt Nena lekker af
omdat bij de regie achter ook al de helft weg isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef agter het volgende:
Waarom zien we eigenlijk maar 2 streams?
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
P.S. ze kraakt Nena lekker af
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub is nu onderweg naar Eemnes, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |