Heb het woord toch maar gewoon geëdit, wilde er niet meteen weer een 'item' van maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, waar is de posting van Gert ineens gebleven , vreemd, net stond ie er nog als reactie op K....leier.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik een hond zou hebben zou DIE er nog niet overheen mogen KOTSEN van me
Maar niet als het uit armoede isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vloek wanneer ik dat wil. geloof me, vloeken heeft zin.
overduidelijk, op hun teentjes getrapt en er niet boven kunnen staan. professioneel.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ze draaien de streams kennelijk al weg als er over 'm gesproken wordt. bij de redactie is huub de nieuwe hwnngmw
Ik zag een aantal dingetjes waarvan ik even bang was dat ze haar bikinibroekje zou uit trekken.quote:
Lol. Ik hoop dat het helpt (al denk ik van niet)quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
M`n buurvrouw is ook al gestopt, dat is al 2 kijkers met een kastje minder. Staat dat niet gelijk aan 2000 kijkers? (weet zelf niet hoe ze dat berekenen).
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Ga voor de zekerheid om half 8 voor de raam staan met je afstandsbediening!![]()
Meer dan haar lichaam heeft ze toch niet..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef Llewella het volgende:
(Ik vraag me dan altijd af, wilt zo'n meid dat in volle overtuiging ook echt of is het aangeleerd gedrag omdat ze heeft geleerd dat ze er aandacht mee krijgt?)
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
En toch ben ik wel razend benieuwd wat voor types ze in de kooi gaan zetten nu Huub, NL (en als het goed is vanavond Ilona) weg zijn
Precies maar die varkenskop er op maakt dat lichaam al heel wat minder aantrekkelijk. En wanneer ze haar scheur open trekt (die van boven) dan ren je toch gelijk weg.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Meer dan haar lichaam heeft ze toch niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |