Wtf doe jij in VIII.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
Ok even pimpen hoor als simpele VIII club.
[..]
[..]
En als toetje een nieuw sterrenrecord van 51,5
[afbeelding]
wat voor coach heb je?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Goed coach met waardeloos leiderschap geloof ik. Stadion is ook klaar voor VII (25.000 plekken) , dus daar kan ik ook even weinig aan verbeteren.quote:
met die stats kan je aardig meedraaien in mijn VIquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
wtf moet jij met riekus?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Voor degenen die dachten dat m'n 18-jarige briljant scorer veel meer op zou brengen dan m'n geschatte 600k, hij is voor 749k niet verkocht. Nu voor 899k gelist. Misschien dat er donderdag wel volk voor is. Vermoed van niet, maar in dat geval hou ik 'm gewoon en zie ik wel waar ik het geld vandaan haal voor 2 vleugelbacks.
dan blijft ie iig in de fedquote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef twi het volgende:
Ik ga vleugelspel trainen, leuke vleugelback voor m'n friendlies
jemig, die hattrick newbies van tegenwoordigquote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ben opzich ook wel klaar voor de VII
[afbeelding]
en een 27500 stadion, zou in de middenmoot mee moeten kunnen draaien...
Dan moe jij ook maar gaan promoveren hequote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jemig, die hattrick newbies van tegenwoordig
ik ga me zorgen maken als dat allemaal de V instroomt over een paar seizoenen, nog veel sterker![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik ga me zorgen maken als dat allemaal de V instroomt over een paar seizoenen, nog veel sterker![]()
![]()
Newbie?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |