Omdat men nog een mooi slap media verhaal in elkaar moet lullen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is netwerk pas donderdag![]()
Och, heb vaak genoeg voor een deur gestaan bij de Klantenservice/ Supportersverenigingquote:
Ik heb jullie anders ook wel hard zien rennen hoor... 17 april 2005.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Let maar op dat je donderdag echt veel gasten ziet wegrennen in een ajax shirt. Blijven leuke beelden![]()
Dan heb je juist wel meer gezeik. Niet van jullie of de Ajax supporters, maar 'de gewone man'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh.
Zoals hier al eerder gezegd:
Kappen met mietjesgedrag en alles toelaten. Heb je dit gejank ook niet meer + dan krijg je geinigere doekkies als een jodenpiratenboot
"De gewone man" moet uit het stadion blijvenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heb je juist wel meer gezeik. Niet van jullie of de Ajax supporters, maar 'de gewone man'.
Dat was ME?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb jullie anders ook wel hard zien rennen hoor... 17 april 2005.
Nee mensen die het spoor hebben gezet en met stenen de trein van ajax aan hebben gevallen moeten stil blijven staan en wachten tot ze gepakt wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb jullie anders ook wel hard zien rennen hoor... 17 april 2005.
Logisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Moest een maat vooraan weghalen, stond niet zo slim te doen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee mensen die het spoor hebben gezet en met stenen de trein van ajax aan hebben gevallen moeten stil blijven staan en wachten tot ze gepakt worden![]()
Tijdens ajax - Feyenoord zetten als die kinderen van 410 het al op z'n lopen terwijl er niets gebeurt is. De ME hoefde er zelfs niet in te grijpen. Dat was in 2005 wel anders.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee mensen die het spoor hebben gezet en met stenen de trein van ajax aan hebben gevallen moeten stil blijven staan en wachten tot ze gepakt worden![]()
Tijdens ajax - Feyenoord zetten als die kinderen van 410 het al op z'n lopen terwijl er niets gebeurt is. De ME hoefde er zelfs niet in te grijpen. Dat was in 2005 wel anders.
Mooi hè, handgemaakte doeken tegen smerige goedkope voorgedrukte pruldoeken die jullie gebruikenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga je laten naaien door een Feijenoordsterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mooi hè, handgemaakte doeken tegen smerige goedkope voorgedrukte pruldoeken die jullie gebruiken
Ik snap de afgunst.
hij was dik geowndquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je laten naaien door een Feijenoordster
Ik moet telkens lachen als ik jou mongolige reacties ziequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Moet telkens weer lachen als ik `410` zie staan
Rappe Edit weer, sjappiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik moet telkens lachen als ik jou mongolige reacties zie![]()
En om feyenoord op het veld ook trouwens![]()
Ik vond de beelden van de 1-0, 2-0, 3-0, 4-1 en eindstand+teleurgestelde f'noorders een stuk leukerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Let maar op dat je donderdag echt veel gasten ziet wegrennen in een ajax shirt. Blijven leuke beelden![]()
Tifo boeid mij geen ene rukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mooi hè, handgemaakte doeken tegen smerige goedkope voorgedrukte pruldoeken die jullie gebruiken
Ik snap de afgunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |