Geen palestijnse vlag gezien, wel 1 a 2 shirtjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
We hebben het over de wedstrijd van afgelopen zondag toch?![]()
Shirts en vlaggen van palestina is hetzelfdequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen palestijnse vlag gezien, wel 1 a 2 shirtjes.
100% mee eens, maar geef dan toe dat je met die palestijnse vlaggen zwaait om te provoceren.Zeg dan niet, jullie lokken reacties uit met Israelische vlaggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil zeg.
Provoceren over en weer moet gewoon kunnen. Grenzen mogen daarbij best overschreven worden...
Shirt(s) moesten uit en drager(s) ervan moesten hun seizoenkaart ter plekke inleveren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Shirts en vlaggen van palestina is hetzelfde![]()
Allleen die tering kut grafmedia zit elke keer te huilen over die Israelische vlaggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
100% mee eens, maar geef dan toe dat je met die palestijnse vlaggen zwaait om te provoceren.Zeg dan niet, jullie lokken reacties uit met Israelische vlaggen.
Je zegt het zelf al: dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Shirt(s) moesten uit en drager(s) ervan moesten hun seizoenkaart ter plekke inleveren.
Dus.
En wat gaat er dan gebeuren? Want je denkt toch niet dat je daarvoor een landelijk stadionverbod + boete opgelegd gaat krijgen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Shirt(s) moesten uit en drager(s) ervan moesten hun seizoenkaart ter plekke inleveren.
Dus.
geef ze nou geen credits voor niks. Utrecht begon er mee glaub ichquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus "jullie" schuld he? Als jullie het "toen" niet zo leuk hadden gevonden om ons Joden te noemen als scheldwoord had de F-side het niet als geuzennaam aangenomen.
Frappant dat:quote:
je mag van feyenoord nog eens een fifa erkend shirt aan doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En wat gaat er dan gebeuren? Want je denkt toch niet dat je daarvoor een landelijk stadionverbod + boete opgelegd gaat krijgen?
Of laat ik zeggen: je denkt toch niet dat het landelijk stadionverbod + boete die de KNVB, al wrijvend in de zweterige eczeem-handjes, dan gaat opleggen enige juridische grond heeft?
Na al het gehannes de afgelopen dagen weet ik in ieder geval weer waarom ik geen seizoenskaart meer hoef. Wat een gejank om niks allemaal. En wat een stakkers die nu in de media een grote mond open trekken terwijl ze jarenlang hebben staan slapen. En iedereen vindt het allemaal wel best, want ach... ze weten toch niks van niks.
Het wachten is nu op de uitzending van Netwerk donderdagavond. Benieuwd of die een totale non-happening gaan presenteren als een 'fikse rel' of zoiets triests.
Bah.
Derksen gisteren op RTL 5;quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het wachten is nu op de uitzending van Netwerk donderdagavond. Benieuwd of die een totale non-happening gaan presenteren als een 'fikse rel' of zoiets triests.
Bah.
Derksen stond idd tussen julliequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Derksen gisteren op RTL 5;
Feijenoorders waren bekogeld met stenen ofzo
Waarom is netwerk pas donderdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, de hele club feyenoord + achterban heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt met een officiele klacht. En in die officiele klacht heeft men het over allemaal gekwetste mensen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Frappant dat:
1) het doek binnen is gekomen (door de 'keuringsdienst').
2) het doek 2x zichtbaar werd zonder een echte actie.
Dit zijn ook de dingen waarover gevallen word, niet over het doek zelf.
Als ik een doek had gemaakt met een mooie, grote boekenkast erop was het niet eens binnen gekomen en had ik wrs ook niet binnen gekomen.
Goh.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef Happel het volgende:
Wat een gehuil zeg.
Provoceren over en weer moet gewoon kunnen. Grenzen mogen daarbij best overschreven worden...
Ze moeten er eerst nog wat moois van monteren. Spannend muziekje erbij, net doen alsof er iets gebeurd is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is netwerk pas donderdag![]()
Heb dat niet gezegd. Jullie moeten ook zelf weten wat jullie doen, interesseert me vaak niet eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
100% mee eens, maar geef dan toe dat je met die palestijnse vlaggen zwaait om te provoceren.Zeg dan niet, jullie lokken reacties uit met Israelische vlaggen.
Ja, weet ik. Wat mij betreft ook prima hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Achterban? Lul op joh, alsof de hele achterban achter die klacht staatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, de hele club feyenoord + achterban heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt met een officiele klacht. En in die officiele klacht heeft men het over allemaal gekwetste mensen.
ga toch weg man. Het boeit je juist.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb dat niet gezegd. Jullie moeten ook zelf weten wat jullie doen, interesseert me vaak niet eens.
Let maar op dat je donderdag echt veel gasten ziet wegrennen in een ajax shirt. Blijven leuke beeldenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze moeten er eerst nog wat moois van monteren. Spannend muziekje erbij, net doen alsof er iets gebeurd is.
Nee ga van dat eerste maar niet uit. En het 2e, er zijn wel stewards het vak opgekomen maar toen werd het net zo snel weer omhooggetrokken en dan kunnen ze er wel achteraan blijven rennen maarja hehe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Frappant dat:
1) het doek binnen is gekomen (door de 'keuringsdienst').
2) het doek 2x zichtbaar werd zonder een echte actie.
Sensatie verkoopt meer als "Vredige klassieker".quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Wat mij betreft ook prima hoor.
Gaat er meer om dat er wordt gedaan alsof er echt heel wat gebeurd is, terwijl dit relatief gezien natuurlijk geen zak voorstelde.
Was ook niet aan jou gericht, alleen het stukje dat ik het met je eens ben dat provocatie moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb dat niet gezegd. Jullie moeten ook zelf weten wat jullie doen, interesseert me vaak niet eens.
Zeg er dan wat van.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Achterban? Lul op joh, alsof de hele achterban achter die klacht staat
Omdat men nog een mooi slap media verhaal in elkaar moet lullen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is netwerk pas donderdag![]()
Och, heb vaak genoeg voor een deur gestaan bij de Klantenservice/ Supportersverenigingquote:
Ik heb jullie anders ook wel hard zien rennen hoor... 17 april 2005.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Let maar op dat je donderdag echt veel gasten ziet wegrennen in een ajax shirt. Blijven leuke beelden![]()
Dan heb je juist wel meer gezeik. Niet van jullie of de Ajax supporters, maar 'de gewone man'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh.
Zoals hier al eerder gezegd:
Kappen met mietjesgedrag en alles toelaten. Heb je dit gejank ook niet meer + dan krijg je geinigere doekkies als een jodenpiratenboot
"De gewone man" moet uit het stadion blijvenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heb je juist wel meer gezeik. Niet van jullie of de Ajax supporters, maar 'de gewone man'.
Dat was ME?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb jullie anders ook wel hard zien rennen hoor... 17 april 2005.
Nee mensen die het spoor hebben gezet en met stenen de trein van ajax aan hebben gevallen moeten stil blijven staan en wachten tot ze gepakt wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik heb jullie anders ook wel hard zien rennen hoor... 17 april 2005.
Logisch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Moest een maat vooraan weghalen, stond niet zo slim te doen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee mensen die het spoor hebben gezet en met stenen de trein van ajax aan hebben gevallen moeten stil blijven staan en wachten tot ze gepakt worden![]()
Tijdens ajax - Feyenoord zetten als die kinderen van 410 het al op z'n lopen terwijl er niets gebeurt is. De ME hoefde er zelfs niet in te grijpen. Dat was in 2005 wel anders.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee mensen die het spoor hebben gezet en met stenen de trein van ajax aan hebben gevallen moeten stil blijven staan en wachten tot ze gepakt worden![]()
Tijdens ajax - Feyenoord zetten als die kinderen van 410 het al op z'n lopen terwijl er niets gebeurt is. De ME hoefde er zelfs niet in te grijpen. Dat was in 2005 wel anders.
Mooi hè, handgemaakte doeken tegen smerige goedkope voorgedrukte pruldoeken die jullie gebruikenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga je laten naaien door een Feijenoordsterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mooi hè, handgemaakte doeken tegen smerige goedkope voorgedrukte pruldoeken die jullie gebruiken
Ik snap de afgunst.
hij was dik geowndquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ga je laten naaien door een Feijenoordster
Ik moet telkens lachen als ik jou mongolige reacties ziequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Moet telkens weer lachen als ik `410` zie staan
Rappe Edit weer, sjappiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik moet telkens lachen als ik jou mongolige reacties zie![]()
En om feyenoord op het veld ook trouwens![]()
Ik vond de beelden van de 1-0, 2-0, 3-0, 4-1 en eindstand+teleurgestelde f'noorders een stuk leukerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Let maar op dat je donderdag echt veel gasten ziet wegrennen in een ajax shirt. Blijven leuke beelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |