hoem·pa (de ~ (m.), ~'s)quote:
Jorienquote:Op maandag 5 februari 2007 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaan jullie de 10 halen in de playoffs![]()
15 minimaal.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaan jullie de 10 halen in de playoffs![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef o9_Franky het volgende:
He mensen,, jullie zitten allemaal lekker te ouwehoeren over elkaar maar echt discussie komt er niet van beide kanten, he. Wat ik al eerder iemand van ajax zag zeggen, feyenoord was niet slecht, gaf alleen zeer dom drie goals binnen een kwartier weg en het ontbrak verder aan wat geluk.
Ten tweede dat spandoek, ik vind dat daar wel degelijk even over moet worden gesproken, ten eerste omdat het volslagen kansloos en smakeloos is. Ten tweede getuigt van een zeer lage intelligentie bij de mensen op dat vak, aangezien dezelfde mensen (die hun op dat spandoek hebben afgebeeld met bommenwerpers) ((Voor de minder slimmen, de duitsers dus)) achter de jodenvervolging zaten. Getuigt toch van een flink gebrekkige kennis, of van ongelooflijke dommigheid.
Playoffs? Weinig kans dat wij 010 treffen in de playoffs. Dit heeft twee redenen, of Ajax word kampioen, of 010 haalt de playoffs niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende keer spandoek met
23-3 Bloody Sunday meenemen in de playoffs tegen jullie![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Playoffs? Weinig kans dat wij 010 treffen in de playoffs. Dit heeft twee redenen, of Ajax word kampioen, of 010 haalt de playoffs niet.
Of een combinatie daarvan. Dit lijkt me het meest logische.
Gewoon een kwestie van vertrouwen hebben in je club.quote:
Ik vind niet dat het aan Koeman ligt eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van vertrouwen hebben in je club.
Iets wat jullie niet meer kunnen sinds het bewind van Koeman
Combinatie van de aanwezigheid van camera's van Netwerk en het feit dat de ME van de marechaussee aanwezig was om hier van te 'leren'.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:05 schreef Jasza het volgende:
Genee gister:
Ongeregeldheden tussen Ajax en feyenoord fans
Pff wat een gezeik weer, was de ME die zichzelf kapot maakte.
Wel een geruststelling is dat het gemaakt is door een ex speler van Ajax.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Silenus het volgende:
Ik baal stiekem toch van dat tegendoelpunt. 't Staat zo slordig.
Ik baalde ervan dat ik de laatste 5 min van de eerste en bijna de hele 2de helft met dichtgeknepen billen moest zitten terwijl we ze eigenlijk kansloos aan het afslachten waren...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Silenus het volgende:
Ik baal stiekem toch van dat tegendoelpunt. 't Staat zo slordig.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wel een geruststelling is dat het gemaakt is door een ex speler van Ajax.
Zo zie je maar, een Feyenoorder is niet in staat om te scoren tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |