Alles.quote:
Lekker de situatie ontwijken hequote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus.
Jullie janken over 1 doekje maar zelf is mensen in elkaar slaan "echt supporters gedrag".
Je pijpenkrullen zaten in je oren?quote:Op maandag 5 februari 2007 08:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dat even verkeerd begrepen hebt. Jullie stonden voor lul door niet verder te komen dan wat gelach en daarna om hoempa te vragen. Want meer konden jullie niet.
Speelde de meest getalenteerde middenvelder van Nederland eigenlijk nog mee bij jullie gister....?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lekker de situatie ontwijken he
Feit blijft dat de knvb wel iets durft uit te spreken, maar het bij grote clubs niet durft uit te voeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, een reglementaire 3-0 was zeker minder hard aangekomen ofzo?
Je moet situaties vergelijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus.
Jullie janken over 1 doekje maar zelf is mensen in elkaar slaan "echt supporters gedrag".
De eerste hoempa verraste ons nogal, kwam uit het niets.. Maargoed, schijnbaar ga je dat doen als je niets meer weet..quote:
Je gaat me niet vertellen dat je vond dat jullie vocaal goed waren gisterenquote:
Origineel, zelf verzonnen?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende keer spandoek met
23-3 Bloody Sunday meenemen in de playoffs tegen jullie![]()
jah! doen! zet je er ook 7-12 onder.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Had ik het in het herbreeuws moeten schrijven ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je vond dat jullie vocaal goed waren gisteren?
Knurft hier knurft daar maar normaal posten ho maarquote:Op maandag 5 februari 2007 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had ik het in het herbreeuws moeten schrijven ofzo?
Lezen, knurft.
Gaat om idee dat dus alles mag tegenwoordigquote:Op maandag 5 februari 2007 10:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
jah! doen! zet je er ook 7-12 onder.
Knurftje.
Dus omdat 'alles mag' gaan we knurftendoekkies maken?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gaat om idee dat dus alles mag tegenwoordig![]()
Post hier, post daar maar lezen ho maarquote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Knurft hier knurft daar maar normaal posten ho maar.
Hoempahoempahoempapaquote:Op maandag 5 februari 2007 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Post hier, post daar maar lezen ho maar.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef denka het volgende:
Wat was het gister alweer???? Waarom heb ik zo overheerlijk geslapen??
Oja het was 4-1
Wat.. 4-1
Geen woorden maar DADEN
4-1 dat is het enige wat telt!!!
Heerlijk om de gefrustreerde gastjes hier nog te zien reagerenMet een toevoeging in de topics van heb ik jou daar..En nog steeds huilen over een spandoekje, topics lang...
![]()
Eij kakkerlakken 4-1 dat is het enige wat telt!!!
Geen woorden maar DADEN
hoem·pa (de ~ (m.), ~'s)quote:
Jorienquote:Op maandag 5 februari 2007 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaan jullie de 10 halen in de playoffs![]()
15 minimaal.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaan jullie de 10 halen in de playoffs![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef o9_Franky het volgende:
He mensen,, jullie zitten allemaal lekker te ouwehoeren over elkaar maar echt discussie komt er niet van beide kanten, he. Wat ik al eerder iemand van ajax zag zeggen, feyenoord was niet slecht, gaf alleen zeer dom drie goals binnen een kwartier weg en het ontbrak verder aan wat geluk.
Ten tweede dat spandoek, ik vind dat daar wel degelijk even over moet worden gesproken, ten eerste omdat het volslagen kansloos en smakeloos is. Ten tweede getuigt van een zeer lage intelligentie bij de mensen op dat vak, aangezien dezelfde mensen (die hun op dat spandoek hebben afgebeeld met bommenwerpers) ((Voor de minder slimmen, de duitsers dus)) achter de jodenvervolging zaten. Getuigt toch van een flink gebrekkige kennis, of van ongelooflijke dommigheid.
Playoffs? Weinig kans dat wij 010 treffen in de playoffs. Dit heeft twee redenen, of Ajax word kampioen, of 010 haalt de playoffs niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Playoffs? Weinig kans dat wij 010 treffen in de playoffs. Dit heeft twee redenen, of Ajax word kampioen, of 010 haalt de playoffs niet.
Of een combinatie daarvan. Dit lijkt me het meest logische.
Gewoon een kwestie van vertrouwen hebben in je club.quote:
Ik vind niet dat het aan Koeman ligt eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van vertrouwen hebben in je club.
Iets wat jullie niet meer kunnen sinds het bewind van Koeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |