daar heb ik een bericht geplaatst en die ging over de wedstrijd die vandaag is gespeeld.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach wat leuk dat je hier ook effe langskomt. Begon het trollen in het Utrecht topic een beetje te vervelen ?
Gaan jullie oerwoud geluiden maken?quote:Op maandag 5 februari 2007 01:18 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
daar heb ik een bericht geplaatst en die ging over de wedstrijd die vandaag is gespeeld.
maar inderdaad, utrecht ben ik inmiddels al vergeten en natuurlijk ben ik al bezig met komende zondag....was erg blij voor de verandering dat davids geen rood kreeg vanmiddag want dat betekent dat ie er zondag gezellig bij is en reken maar dat we hem niet zullen sparen. tijdens dit soort wedstrijd staan we altijd beneden en davids pakken we extra hard aan, hopen dat we em zover krijgen dat ie met rood mag vertrekken hehehe
voor zover ik me kan herinneren heeft dh de laatste jaren behoorlijk wat punten tegen ajax gepakt dus ze krijgen het moeilijker als vandaag.
Slopquote:Commotie om spandoek in Arena
AMSTERDAM - De directie van Ajax is geschrokken van het grote spandoek dat gisteren op het tribunevak 410...
Op het doek stond een schildering van het bombardement op Rotterdam, met daaronder de tekst ‘Bloody Sunday’.
,,Schandalig en smakeloos,’’ vindt financieel directeur Jeroen Slop van Ajax, verantwoordelijk voor veiligheidszaken. ,,Uiteraard keuren wij dit soort acties krachtig af. Toen het spandoek werd uitgerold, hebben onze stewards ingegrepen. Het doek is in beslag genomen.
,,Mensen die dit doen, hebben geen idee welk leed het bombardement heeft veroorzaakt. Als we de makers achterhalen, pakken we ze aan.’’
Tsja, jullie vroegen om die hoempaquote:Op maandag 5 februari 2007 07:27 schreef Keltie het volgende:
Triest genoeg dat bij ons de palestinashirtjes worden afgepakt maar de hunnies wel met zulke bende en jodensterren mogen wapperen.
Agh jah, vak410 stond voor lul.
Je moet het halen uit de kleine dingen die het doen.
Voor de rest zeg ik maar 1 ding:
Hoempa.
Valt weinig over voetbal te praten met dit Feyenoord he!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:33 schreef patrickt37 het volgende:
Alle posts die ik in de afgelopen 15 uur gezien heb van jorienvdherik, gaan over wegrennen.
Inhoudelijk over het voetbal heeft hij dan ook helemaal niets toe te voegen aan dit topic.
Wat heeft die gozer toch een laag niveau van denken.
En dat terwijl HIJ het was, die voor de wedstrijd iets riep over een catering.
Daar ben ik het niet mee eens. Feyenoord speelde nog niet eens zo slecht.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Valt weinig over voetbal te praten met dit Feyenoord he!
Ik geloof dat je dat even verkeerd begrepen hebt. Jullie stonden voor lul door niet verder te komen dan wat gelach en daarna om hoempa te vragen. Want meer konden jullie niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:27 schreef Keltie het volgende:
Triest genoeg dat bij ons de palestinashirtjes worden afgepakt maar de hunnies wel met zulke bende en jodensterren mogen wapperen.
Agh jah, vak410 stond voor lul.
Je moet het halen uit de kleine dingen die het doen.
Voor de rest zeg ik maar 1 ding:
Hoempa.
Dat je als feyenoorder na zo'n nederlaag nog zo'n topic opent getuigt naar mijn idee toch wel van een ernstig ziekelijke vorm van masochisme......quote:Op maandag 5 februari 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Wat een trieste, hersenloze topictitel weer..
Buiten dan, ze krijgen weer genadeloos kansloos klop en dan gooi je het als neanderthaler maar weer op rellen. nee, die rellen hebben jullie in de Uefa ook zo lekker ver gebracht...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:21 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat je als feyenoorder na zo'n nederlaag nog zo'n topic opent getuigt naar mijn idee toch wel van een ernstig ziekelijke vorm van masochisme......
Raar genoeg reageer je dan weer niet op dat spandoek... Selectieve verontwaardiging?quote:Op maandag 5 februari 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Wat een trieste, hersenloze topictitel weer..
Was dat fysiek geweld?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:26 schreef SlamD het volgende:
[..]
Raar genoeg reageer je dan weer niet op dat spandoek... Selectieve verontwaardiging?
Och. Dan kunnen we alles wel op gaan noemen. Met als triest dieptepunt natuurlijk het vreselijk intelligente "He Leonardo vieze vuile kankerjood"...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:26 schreef SlamD het volgende:
[..]
Raar genoeg reageer je dan weer niet op dat spandoek... Selectieve verontwaardiging?
Omdat je thuis zat, is ook meteen de verklaring waarom jij Gabri niet hebt gezienquote:
Bij spreekkoren zou de wedstrijd gelijk gestaakt wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och. Dan kunnen we alles wel op gaan noemen. Met als triest dieptepunt natuurlijk het vreselijk intelligente "He Leonardo vieze vuile kankerjood"...
Bloody Sunday?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was dat fysiek geweld?
"klein" verschil he?
Tja, een reglementaire 3-0 was zeker minder hard aangekomen ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij spreekkoren zou de wedstrijd gelijk gestaakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |