Maar da's dus meer kritiek op het concept dan op hun optreden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik volg dit niet echt, maar ik had X6 eruit gegooid. Die hebben toch geen kans van slagen, je weet hoe het gaat met die groepjes, Jaloezie, ruzie, niet eens over de verdiensten / verdeling daarvan etc etc en het gaat weer uit elkaar. Er zijn genoeg voorbeelden daarvoor. Ben ook geen fan van de muziek die Christiaan ofzo maakt maar zo iemand maakt imo meer kans.
Dat dacht ik al vanaf het beginquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef WaStEd het volgende:
Nu dat ik dit filmpje zie denk ik eigenlijk... sukkel
Nee want als ze ruzie hebben zoeken ze hulp van bovenaf.. en niemand mag vloekenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik volg dit niet echt, maar ik had X6 eruit gegooid. Die hebben toch geen kans van slagen, je weet hoe het gaat met die groepjes, Jaloezie, ruzie, niet eens over de verdiensten / verdeling daarvan etc etc en het gaat weer uit elkaar. Nu is het allemaal nog leuk en aardig. Er zijn genoeg voorbeelden daarvoor. Ben ook geen fan van de muziek die Christiaan ofzo maakt maar zo iemand maakt imo meer kans.
Was hij die Robbie Williams opmerking ?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat dacht ik al vanaf het begin
Met het verschil dat dit groepje nit bijelkaar geraapt is.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik volg dit niet echt, maar ik had X6 eruit gegooid. Die hebben toch geen kans van slagen, je weet hoe het gaat met die groepjes, Jaloezie, ruzie, niet eens over de verdiensten / verdeling daarvan etc etc en het gaat weer uit elkaar. Nu is het allemaal nog leuk en aardig. Er zijn genoeg voorbeelden daarvoor. Ben ook geen fan van de muziek die Christiaan ofzo maakt maar zo iemand maakt imo meer kans.
Ik had op basis van Henks analyse echt anders verwacht.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, ik vond Henk's analyse echt heel sterk
Dat is wel zo, maar toch lijkt mij het sterk dat X6 zal willen. Ze zouden het wel ingecalculeerd kunnen hebben, maar zeg nou zelf; wat is makkelijker? 1 persoon of 6? De kans dat er 1 af valt bij zo'n groep is ook redelijk groot.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's dus meer kritiek op het concept dan op hun optreden.
Als je groepjes toelaat in de wedstrijd, moet je dit risico incalculeren, vind ik.
Maar Henk is er in getraptquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef PeRi het volgende:
En die tranen van Marianne waren echt te nep!
Ja ik dacht het wel. Met Kane ofzo. En daarna begon hij te janken, kneus.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Was hij die Robbie Williams opmerking ?
En X6 regelmatig tot de besten behoordequote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee hoor... hij heeft al eerder kritiek gehad op Christian en hij heeft gelijk dat Christian nooit meer dan middelmaat is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |