helemaal mee eens CDquote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
gelukkig is X6 door. ik had het echt te doen met marianne. maar X6 is nog steeds in de race, en HJ heeft zijn eerste act eindelijk verloren (alleen jammer dat het niet Richy was die moest vertrekken)
ow ja die uitspraakquote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik was toen ook niet voor Boris, hij was echt irritant met zn 'keep the soul alive' , maar als je zijn liveoptredens hoort...![]()
come on, voor hun is het gewoon werk hoor...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef --Globe-- het volgende:
Maar wat betreft dat geld.. ik denk dat ze bij Joop van den Ende niets te klagen heeft als castingdirector, denk je van wel?
de arogantie spatte erafquote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon wat tegen die gast.... wat het is weet ik niet. Maar ik krijg gewoon de kriebels van hem bah.
Nou, nou, zo ontzettend goed issie ook niet hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind dat niet zo gek aangezien hij qua niveau er vanaf het begin al met kop en schouders bovenuit stak.
ik vond hem niet zo goed hoor.... maar dat is ene kwestie van smaak is dat....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind dat niet zo gek aangezien hij qua niveau er vanaf het begin al met kop en schouders bovenuit stak.
ik snapte 't ook niet, maar ik spotte zojuist de ava van Globe... dat verklaart de afwijkende smaak!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, nou, zo ontzettend goed issie ook niet hoor.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snapte 't ook niet, maar ik spotte zojuist de ava van Globe... dat verklaart de afwijkende smaak!!
Ik heb 'm zelf nooit arrogant gevonden. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat vinden, maar ik zit zelf niet te wachten op die valse bescheidenheid van een Floortje, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond hem niet zo goed hoor.... maar dat is ene kwestie van smaak is dat....
Maar het is geen reden om arrogant te zijn
Tja.. daar heb je een punt.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snapte 't ook niet, maar ik spotte zojuist de ava van Globe... dat verklaart de afwijkende smaak!!
Ik vind het niet alleen het is ook zoquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf nooit arrogant gevonden. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat vinden, maar ik zit zelf niet te wachten op die valse bescheidenheid van een Floortje, om maar een voorbeeld te noemen.
aaaaaah... is daarmee de laatste Richy-fan op Fok! verloren gegaan?!?!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef --Globe-- het volgende:
Hij is voor mij nu wel favoriet-af btw.
Blijft alleen nog ShInIg_StAr over...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaah... is daarmee de laatste Richy-fan op Fok! verloren gegaan?!?!
Zijn er nog wel meer hoor..quote:Op zondag 4 februari 2007 23:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Blijft alleen nog ShInIg_StAr over...
Jeuj, nog een X6 aanhanger voor volgende week zaterdagquote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Zijn er nog wel meer hoor..
En ik blijf hem leuk vinden, alleen is hij mijn favoriet niet meer.
Bij dat Joyfull ofzo vond ik ze echt slecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wanneer waren ze niet tofhihi, oh nou word ik irritant
![]()
De zang was misschien iets minder, maar ze waren nog leukquote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Bij dat Joyfull ofzo vond ik ze echt slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |