Het verdriet was in ieder geval niet nep van Marianne.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en daar wordt ze vet voor betaald, of ze nou winnen of niet
geloof me goed, ik vind Marianne wel tof hoor!!! maar overdrijven is ook 'n vak.....
Krijg ik toch nog een awardquote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En we hebben hier dus de christian van FOK!![]()
Ik nomineer je per direct voor een zelf verzonnen Christian-award!
(-award)
oh come on, stop it!! you're all killing me here!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef --Globe-- het volgende:
Het verdriet was in ieder geval niet nep van Marianne.
En om het geld is het haar echt niet te doen denk ik.
Jawel beide zijn hele goede zangeressen maar geen supertalenten.... zoals Sharon lopen er veel meer rond en Anja mist toch ook wat uitstraling. Hind en Boris hebben zoveel uitstraling, ge-wel-dig-e stemmen en kunnen een nummer echt helemaal naar hun hand zetten, en ze wisten me echt te raken... Ellen en Irma ook maar goed... da's persoonlijke smaak.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vindt Sharon of Anja geen talent hebben? Buiten het feit dat je er wel of niet van houdt om?
Fijn dat ik je zo'n lol bezorg dan maar.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh come on, stop it!! you're all killing me here!!!![]()
Heeft ze je aangerand ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irmanare ervaringen met haar
Die mond van haarquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irmanare ervaringen met haar
nooouuuuu..... zo'n stem hebben er echt niet veel hoor!!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Jawel beide zijn hele goede zangeressen maar geen supertalenten.... zoals Sharon lopen er veel meer rond en Anja mist toch ook wat uitstraling. Hind en Boris hebben zoveel uitstraling, ge-wel-dig-e stemmen en kunnen een nummer echt helemaal naar hun hand zetten, en ze wisten me echt te raken... Ellen en Irma ook maar goed... da's persoonlijke smaak.
Nee we hebben haar een paar keer gemeetquote:
het doet bijna pijn, zoveel cynisme als jullie bij me oproepenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef --Globe-- het volgende:
Fijn dat ik je zo'n lol bezorg dan maar.![]()
Boris is iddquote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nooouuuuu..... zo'n stem hebben er echt niet veel hoor!!
't type "Sharon" vind je idd op elke straathoek, maar zij weet zich met haar talent wel te onderscheiden!!
oh en ik werd ook geraakt door Boris... alleen voelde het bij mij meestal als 'n stomp in m'n maag![]()
Ben ik het niet mee eens.... maar goed ik vond Boris dus ook helemaal niksquote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef superhero87 het volgende:
Boris is wel de beste winnaar van alle edities, die stem![]()
Maar wat betreft dat geld.. ik denk dat ze bij Joop van den Ende niets te klagen heeft als castingdirector, denk je van wel?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
het doet bijna pijn, zoveel cynisme als jullie bij me oproepen
Hij was destijds ook niet mijn favoriet, hij was echt irritant met zn 'keep the soul alive' , maar als je zijn liveoptredens hoort...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.... maar goed ik vond Boris dus ook helemaal niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |