Helamaal mee eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef tipsch het volgende:
Dat Huub nu ook moet gaan, gaat er bij mij nog steeds niet in, hypocriete kutGDK-REDACTIE
amandaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef mr2004 het volgende:
Hoe heet die manke meeloopster met die bruine krullen?
Die piepstem was nog best een hele kunstquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk tyfuswijf die Natasia...die jat van ieder middelpunt der belangstelling de aandacht af door extreem zielig te gaan doen met een piepstem![]()
![]()
![]()
Gekkie, dit gebeurt toch ook allemaal om haar dwars te zitten! Alles draait om Natasiaaaaaaaaa die door dr familie gewoon Natasja genoemd wordt overigens ^_^quote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een vreselijk tyfuswijf die Natasia...die jat van ieder middelpunt der belangstelling de aandacht af door extreem zielig te gaan doen met een piepstem![]()
![]()
![]()
ik had nog een hele hoop willen doen in huis vandaag, maar ik ben echt nergens aan toe gekomenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Bofkont, ik had sociale verplichtingen.![]()
2215 uurquote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef Ethel het volgende:
Moest Huub niet binnen een kwartier weg zijn ook? Dat kwartiertje is allang geleden of heb ik het verkeerd verstaan?
Natasia opppert nu; he 3 nieuwe, (en Huub en Ilona weg), dan kunnen we nu eindelijk Silvia wegstemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |