Geef haar een scooter en zeg dat ze buiten moet spelen en pas thuiskomen als het licht wordt.quote:
Is toch gewoon een F5?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Sure, een goede browser nemen bv Avant http://www.avantbrowser.com/
Refresh kun je zelf instellen.
quote:
BB1 was een ongeevenaard succes. Vele malen groter dan DGK. En mocht er een DGK2 komen, dan wordt dat een enorme flop. Net als met BB, het is leuk omdat het nieuw is.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is ongekend iddDaar is BB helemaal niets bij (al moet ik wel zeggen dat het vooral komt door de briljante casting van een aantal bewoners)
dat kan niet want dan mag nena ook terug, er moet natuurlijk wel 1 lijn zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat de redactie het erop gooit dat drank de oorzaak van dit gedonder is en een drankverbod instelt. Beide heren mogen dan blijven.
Tuurlijk, maar met Avant gaat het automatisch.quote:
neeh daar is t al te vijandig voorquote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat de redactie het erop gooit dat drank de oorzaak van dit gedonder is en een drankverbod instelt. Beide heren mogen dan blijven.
nee Scan, val niet van je geloof af!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Zo nieuw is het wat mij betreft niet omdat het heel erg op BB lijkt. Maar ze krijgen echt nooit meer een Natasia en een huub in het programma. Dat bestaat niet. En daarom gaan ze dit nooit meer evenaren.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef Xenia het volgende:
[..]
BB1 was een ongeevenaard succes. Vele malen groter dan DGK. En mocht er een DGK2 komen, dan wordt dat een enorme flop. Net als met BB, het is leuk omdat het nieuw is.
('Leuk' tussen aanhalingstekens. Het is eigenlijk een grote 'verken-hier-je-irritatie-grens'-show)
Brian en Bart moeten er dan toch uit omdat ze al een keer 24 uur hebben aangevraagd?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:10 schreef Eppie_NL het volgende:
zou lachen zijn als Brainnn, Bart, of natas 24 uur aanvragen omdat NL weg moet![]()
![]()
Alleen geen een van hun doet het denk ik
Rond half 5 geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie huub nu wel op de bank zitten, maar wanneer kwam ie terug dan?
BB1 was ook idd een enorm suc6 en omdat het nieuw was, had het ook zoveel publiciteit maar in feite als je terug kijkt naar BB1 was het heel saai itt DGKquote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef Xenia het volgende:
[..]
BB1 was een ongeevenaard succes. Vele malen groter dan DGK. En mocht er een DGK2 komen, dan wordt dat een enorme flop. Net als met BB, het is leuk omdat het nieuw is.
('Leuk' tussen aanhalingstekens. Het is eigenlijk een grote 'verken-hier-je-irritatie-grens'-show)
ja dat snap ik ook al nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben wel een rotsvast vertrouwen in Bart.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |