Ja dat is balen want dan wordt het wel heel moeilijk..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kut software, ben nog steeds aan het zoeken. Maar me tijdbalk is weg dus moet ik eerst herstellen.![]()
Ketel, POT.....quote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Natasia oordeelt over het psychisch in orde zijn van Huub.
Splinter, balk anyone?
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Day het volgende:
Mensen, kunnen we even ophouden met dat gekat naar elkaar?
Ik begrijp dat het spannend is, maar jullie moet wel lief zijn, anders moet mama Day optreden.![]()
Amanda zou zeggen ""psychologisch niet in orde" hahahaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Natasia oordeelt over het psychisch in orde zijn van Huub.
Splinter, balk anyone?
Sorry, maar soms kan ik me echt niet inhoudenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Day het volgende:
Mensen, kunnen we even ophouden met dat gekat naar elkaar?
Ik begrijp dat het spannend is, maar jullie moet wel lief zijn, anders moet mama Day optreden.![]()
Gewoon naar bed sturen. Hier liggen ze er ook iets of wat (paar uurtjes) eerder in.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat is balen want dan wordt het wel heel moeilijk..![]()
Over wie hebben ze het Huub en Ilona, over Natasia?
Huub ziet allemaal lelijke kabels. Ja dit gaat wat worden jongens.
Hoop niet dat het weer later wordt want mijn dochter wil op de pc.![]()
tegen 16.45 uur ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie huub nu wel op de bank zitten, maar wanneer kwam ie terug dan?
Dat is omdat je echt een mama bent ^_^quote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Gewoon naar bed sturen. Hier liggen ze er ook iets of wat (paar uurtjes) eerder in.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef Mooske123 het volgende:
[..]
Amanda zou zeggen ""psychologisch niet in orde" hahaha
ze is 16 dat lukt niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Gewoon naar bed sturen. Hier liggen ze er ook iets of wat (paar uurtjes) eerder in.
Was ik even vergetenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat nou eet eerst je mond leeg blablasia? Ze is toch bezeig met een van haar doelen: sofeel mogelijk freten.
Sure, een goede browser nemen bv Avant http://www.avantbrowser.com/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |