Taxi bedrijf zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef JetFreggel het volgende:
wat zit NL te doen achter die pc?
He's having a fucking wank.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef JetFreggel het volgende:
wat zit NL te doen achter die pc?
Ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je een pm heb.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb het ook voor het eerst uitgeprobeerd, bij jou
Ben zo benieuwd wat er straks gaat gebeuren, geen idee eigenlijk.
Ik vermoed toch van wel.... Dáárvoor zei hij: Ik baal van mezelf dat ik mijn ex laat beledigen voor 10K. Ik wil dat eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef avonne het volgende:
Ik pieker er nog steeds over.
Als Nathanael de vraag had beantwoord "Zeg dan wat je hebt gezegd, dan sla ik je kop door die deur" met "Hedda is een hoer"...
... Zou Huub dan hebben geslagen en zichzelf hebben gediskwalificeerd?
Of was het bluf en zou hij niet hebben geslagen?
Goj ik was even druk om op alle pmmetjes te reageren.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat PM'en bestaat nog niet zo lang hoor, en de optie omdat vanuit een post te doen al helemaal niet (vanuit een post volgens mij vanaf die maandag dat we allemaal op VOL zaten te posten omdat FOK! niet liep (23-01) via de enveloppe bovenin de de pagina al een maandje of 4)
Zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:55 schreef blomst het volgende:
Volgens mij staan er straks 2 taxi's voor de deur, en gaan ze de heren onder begeleiding afvoeren,.
Ik denk aan blauwe busjes met veel ME erinquote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
of zullen ze een taxi delen?????
Kunnen we er geen chat van maken? gaat zoveel snellerquote:
offtopic;quote:
Zou me niks verbazen sinds Amanda er in zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Mooske123 het volgende:
Misschien krijgen ze net als in BB6 een chocolade vla worstel installatie om 20.30. Lekker irritaties botvieren daarin
Yooooohoooeeeeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
day er is ook nog een cos310 die nergens op slaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |