quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:22 schreef Tjabbo het volgende:
Die met dat balkje moest zo nodig een topique maken
een radio met afneembaar front in de visa?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Het is trouwens geen balkje, maar een doosje waar het frontje van de radio die in de Visa van Alex zit in hoort..
Ik twijfel eigenlijk welquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een radio met afneembaar front in de visa?
LEUGENAAR!!!![]()
![]()
![]()
over doosjes gesproken, ik ben een laat-bloeier, je bent mooi om te zien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Het is trouwens geen balkje, maar een doosje waar het frontje van de radio die in de Visa van Alex zit in hoort..
JIJ bent tenminste écht een fijne modquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[pta slowchat] Gallardo Superleggera @ 1330kg
nee dat was die gast met die enorme toerenteller met shiftlight en een gigantische spoiler op zijn paarse civic 1.5 coupé.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn voorganger was anders ook best ok. Wie was dat ook al weer? Dat zweefvliegende meisje of zo toch?
Die smaakte prima jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn voorganger was anders ook best ok. Wie was dat ook al weer? Dat zweefvliegende meisje of zo toch?
Paarse? Groene toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee dat was die gast met die enorme toerenteller met shiftlight en een gigantische spoiler op zijn paarse civic 1.5 coupé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |