Huub is nou niet bepaald het type slachtoffer in dit geval....... Het is gewoon onmogelijk als ze hem niet laten gaan!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als slachtoffer van fysiek geweld mag dat idd, volgens de regels van DGK.
Wel blijven opletten hoor, inge.nl!![]()
Ze wil niet langer in deze kindertuin blijven, ze voelt zich ongelukkig, ze kan niks doen aan activiteiten, heeft alleen de dansmarathon nog en daarin wordt ze door Talpa gedwarsboomt, dus ze wil naar huis. Komt nog bij dat Brian haar beauty case in de bosjes heeft geflikkerd en ze daardoor een rotdag heeft gehad.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ben vanmiddag weggeweest maar lees al een paar keer dat ilona dr ook uit moet/gaat. wat is hier de oorzaak van?
Brian heeft 'er beautycase in de bosjes gegooid.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ben vanmiddag weggeweest maar lees al een paar keer dat ilona dr ook uit moet/gaat. wat is hier de oorzaak van?
herken dat maar vind rat wel bij hem passen maar is niet goed genoeg inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:21 schreef noekje het volgende:
Bij Brian kan ik nooit op het goede scheldwoord komen omdat ik het altijd veel erger bedoel dan het allerergste woord die ik ken.
Wonderlijk, heb ik pas voor het eerst in mijn leven.
Ilona wil zelf naar huis en heeft 24 uur aangevraagd.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:21 schreef uitgeslapen het volgende:
Die kop van Brain...het lijkt nu echt wel is een psychiatrische patient..
Ja en niet dat HIJ wat zal doen, neh, dat iemand anders wat gaat doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef ruby het volgende:
NL maakt zich zorgen om straks. Hij is bang dat het escaleert.
Zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben.... Als Huub gaat zuigen bij NL gaan bij NL alle remmen los.....quote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef ruby het volgende:
NL maakt zich zorgen om straks. Hij is bang dat het escaleert.
Dat is de uiteindelijke druppel.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:22 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Brian heeft 'er beautycase in de bosjes gegooid.
We/Ze moeten wachten tot 20.30 uur.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik een paar uur lekker weggeweest... kom ik terug... zit Nathanael er verdomme nog steeds in en is er nog niets bekend. Wat is dit voor ongein allemaal
Erg he., en het ziet er niet echt goed uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik een paar uur lekker weggeweest... kom ik terug... zit Nathanael er verdomme nog steeds in en is er nog niets bekend. Wat is dit voor ongein allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |