Loco zijn, is voor sommige mensen juist een vereiste om dat huis in te mogen gaan (Natasia, Nathanaël, Brian, Amanda). Je zou je in moeten schrijven voor de screening, je maakt echt goede kans door de selectie heen te komen!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona haat iemand die haar beautycase verstopt en omarmt diegene die dreigt om iemand te vermoorden en physiek geweld toepast. Wordt je nou echt loco als je zo lang in dat huis zit?
Hmm, ik denk zijn enige groupiequote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Cungy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, Huub heeft GEEN fysiek geweld toegepast...
Ben jij familie van Nathanael?
Vind het echt heel zielig.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:09 schreef Kinga het volgende:
Ach gos, ik vind het echt kut voor Ilona... zo'n lieve vrouw gun je zoiets niet...
Ik waagde net even een poging, maar zag en hoorde Brainless zijn gitaar weer eens verkrachten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Is er nou iemand die naar Stream 1 luistert?
dan zit hij nog wel even..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:13 schreef demins het volgende:
Brian speelt alle frustaties van zich af...
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07050/DGK057.jpg]afbeelding][/url]
Ikquote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Is er nou iemand die naar Stream 1 luistert?
Huub is weer tv aan het maken. Hij komt net terug van buiten, is een aantal fans tegengekomen en ziet zichzelf nu als onoverwinnelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:12 schreef CartWOman het volgende:
Huub's gedrag gaat me irriteren, die superioriteit. Het zou 'm sieren (vooral tegenover deze 2 dames en na wat er is gebeurt) dat hij een beetje zou dimmen nu.
Ik vind het niet gezond dat je na dit alles zo lyrisch en blij kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |