Als slachtoffer van fysiek geweld mag dat idd, volgens de regels van DGK.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft toch een hoog IQ? Hoe kun je dan denken dat je na physiek geweld misschien toch nog mag blijven.....
Er komen eerst twee drie mensen voor terug. Die beiden allen op zoek zullen gaan naar back-up (neem ik aan)......quote:Op zondag 4 februari 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Zonder Ilona en Huub ligt Sylvia er volgende keer geheid uit.![]()
Ik hoop het niet voor hem, of hij is dat van zijn vader gewendquote:Op zondag 4 februari 2007 18:06 schreef Gigageil het volgende:
Zou het zoontje van Nathanael ook meekijken?![]()
Van telefoonpapa welquote:Op zondag 4 februari 2007 18:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem, of hij is dat van zijn vader gewendt
Laat een hersencel implanteren ipv siliconen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub heeft toch een hoog IQ? Hoe kun je dan denken dat je na physiek geweld misschien toch nog mag blijven.....
Kan dat al?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Laat een hersencel implanteren ipv siliconen.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Rood!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem, of hij is dat van zijn vader gewendt
Ik ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Kinga het volgende:
Ilona heeft een slecht gevoel bij Amanda.
BTW hersen heeft ze sowieso niet dus waar plaatsen dan, ow ja ik weet het al , in de siliconentieten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Laat een hersencel implanteren ipv siliconen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Cungy het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, Huub heeft GEEN fysiek geweld toegepast...
Ben jij familie van Nathanael?
Kloonquote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona haat iemand die haar beautycase verstopt en omarmt diegene die dreigt om iemand te vermoorden en physiek geweld toepast. Wordt je nou echt loco als je zo lang in dat huis zit?
jij wel van het kijken naar de streams dusquote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona haat iemand die haar beautycase verstopt en omarmt diegene die dreigt om iemand te vermoorden en physiek geweld toepast. Wordt je nou echt loco als je zo lang in dat huis zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |