heb je ook dat andere stukje gelezen= over wat er vanavond staat te gebeuren= op homequote:Op zondag 4 februari 2007 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit las ik ook op de tien site:
"Nathanael en Bart zitten er bij alsof het de meest normale zondag van het jaar is. Na wat bakken koffie gaan ze lekker een potje schaken. Is dit niet één van Nathanaels laatste potjes in de Villa? Hij heeft toch lichamelijk geweld gebruikt jegens Huub…"
Dat klinkt mij toch wel als muziek in de oren hoor. Dus erg druk hoeven we ons niet te maken denk ik.
Ik heb gelukkig al kunnen koken.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, het is gelukt!!!
Er is gedouchd hier in huis
Joh, dat meen je!! Ik zat al de hele dag op je telefoontje te wachten met dit goede nieuws. Gefeliciteerd man! Bel je vanavond er nog even over. Oh, ben echt blij voor je.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, het is gelukt!!!
Er is gedouchd hier in huis
Nathanael provoceert al weken, dus dat kun je vergeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat hoop ik maar scan, want neem aan dat het provoceren van huub nu ook iets te ver gaat.
Ik ben blij dat er naar hem nog wordt geluisterd, ik kan het namelijk niet opbrengen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Gigageil het volgende:
Zeer intelligente opmerking van Brian.....Ze kijken toch met ons mee.....
![]()
Dat 'lijkt' werd erin gezet door de user die het bericht plaatste, zeg maar wishful thinking. Helaas.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef itsme het volgende:
[..]
heb je ook dat andere stukje gelezen= over wat er vanavond staat te gebeuren= op home
Ik heb nog een beetje hoop alleen door het woordje LIJKT:
LOL, ik lig in een deuk om jullie.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al kunnen koken.
Nu moet ik ook nog douchen... Damn, wat een dilemma zeg.![]()
Dat 'waarschijnlijk' kun je volgens mij vergeten. Ze zijn niet gek bij de redactie.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
Ik vind Syl weer zo mat. 2 van haar vrienden gaan waarschijnlijk weg. Ik zou niet zo kalm kunnen blijven dan.
Fout.. Ze hadden er eerst staan dat Huub Nathanael naar de keel is gevlogen, hierop hebben wij beklag gedaan in het forum en nu hebben ze dat op de site www.degoudenkooi.tv veranderd in LIJKTquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat 'lijkt' werd erin gezet door de user die het bericht plaatste, zeg maar wishful thinking. Helaas.![]()
Niveauloze teringtrol is het ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef Tissik het volgende:
Wat een zielige vertoning, Natasia heeft Ilona en Huub geen telo (het avondeten) gegeven, Syl wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |