abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2007 @ 21:28:03 #51
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47414003
Weet iemand ook oefeningen waar je dikke kuiten dunner mee krijgt?
pi_47414153
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Cardio, plaatselijk vet verbranden kan niet.
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:46:22 #53
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_48093320
Vraagje. Ik ben het afgelopen jaar ofzo niet aangekomen, maar mijn buik is opeens wel véél 'slapper' geworden. Waarschijnlijk komt dit omdat ik van 20km per dag goed doorfietsen naar 5 km per dag op een slakkengangetje ben gegaan. Verder deed ik toch al niet aan sport.
Nou vraag ik me af of dat 'slappe' weg te krijgen is door buikspieroefeningen. Of is het een beter idee om gewoon af te vallen?
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:58:29 #54
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_48093689
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lokaal zoutzuur injecteren. Suc6.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:54:21 #55
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48095664
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef vliegtuigje het volgende:
Vraagje. Ik ben het afgelopen jaar ofzo niet aangekomen, maar mijn buik is opeens wel véél 'slapper' geworden. Waarschijnlijk komt dit omdat ik van 20km per dag goed doorfietsen naar 5 km per dag op een slakkengangetje ben gegaan. Verder deed ik toch al niet aan sport.
Nou vraag ik me af of dat 'slappe' weg te krijgen is door buikspieroefeningen. Of is het een beter idee om gewoon af te vallen?
Hangt ervan af. Als je verder blij bent met je lichaam en je hebt geen zin om te gaan 'vermageren' kun je beter wat buikspieroefeningen gaan doen zo nu en dan. Door de spieren die je dan ontwikkelt zal je buik toch wat minder slap gaan worden.

Als je redelijk doorfietst ga je toch vanzelf een techniek ontwikkelen waarbij je je buikspieren ook aanspreekt. Til je been maar eens op en voel maar aan je buik, je spieren spannen zich toch gedeeltelijk aan.... Dat gebeurt dus ook met fietsen als je probeert snel te gaan.

De beste manier is natuurlijk om wat af te vallen en je buikspieren te gaan trainen. Je hebt nu nog even de tijd voor het weer goed strandweer is

Succes in ieder geval!
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:05:27 #56
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_48098153
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Hangt ervan af. Als je verder blij bent met je lichaam en je hebt geen zin om te gaan 'vermageren' kun je beter wat buikspieroefeningen gaan doen zo nu en dan. Door de spieren die je dan ontwikkelt zal je buik toch wat minder slap gaan worden.

Als je redelijk doorfietst ga je toch vanzelf een techniek ontwikkelen waarbij je je buikspieren ook aanspreekt. Til je been maar eens op en voel maar aan je buik, je spieren spannen zich toch gedeeltelijk aan.... Dat gebeurt dus ook met fietsen als je probeert snel te gaan.

De beste manier is natuurlijk om wat af te vallen en je buikspieren te gaan trainen. Je hebt nu nog even de tijd voor het weer goed strandweer is

Succes in ieder geval!
Mwah, zo'n ramp is het verder ook niet ,maar het zag er eerst strakker uit en dat vond ik raar omdat ik niet echt verdikt was . Maar goed, als het een klein beetje helpt vind ik het al een goed idee . Doe ik toch nog iets sportiefs ofzo.
Thx voor de reply!
pi_48099152
Gewoon goed staan en lopen werkt ook al. Dus je rug recht en je buik niet intrekken, maar aanspannen. Als je jezelf dat leert ga je het als vanzelf doen en zo worden je buikspieren ook sterker. Wat ook weer positief werkt als je het icm buikspieroefeningen doet.

Ook een gouden tip, niet voor iedereen haalbaar helaas, is paardrijden en dan doorzitten. Wat dus betekend dat je in het zadel blijft zitten. Je spant je buik dan zo aan dat, althans bij mij, je buik vrij snel plat is. (ook goed voor je kont trouwens)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')