In de loopsport bedoelen ze met lopen dus hardlopen he, rennen dusquote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben begonnen met wandelen ! even zien:
1: wandelen
2: hardlopen
3: wandelen
4: hardlopen, en toen kreeg ik dus te horen dat ik over 30 seconden, of hoeveel dan ook mocht gaan lopen. En toen snapte ik het niet meer (want ik liep immers al). Dus had ik besloten om 3 minuten achter elkaar te gaan lopen en daarna te gaan wandelen !
Ik was dus verkeerd begonnen![]()
check de site in de OP, daar staan de schema's en nummers bijquote:Op woensdag 25 april 2007 22:23 schreef broer het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat, eigenlijk.
Is die muziek een beetje te pruimen? Anders zorgt niet het schema, maar de foute muziek ervoor dat ik na de eerste dag nooit meer ga hardlopen.
Wat nummers uit een willekeurige les:quote:Op woensdag 25 april 2007 22:25 schreef broer het volgende:
O, ik had nog niet geklikt op die link. Ik dacht: laat ik het eerst eens vragen voordat ik ik-weet-niet-hoeveel MB ga downloaden.
quote:K Maro (Femme) - Freemasons (Watchin') - Black Eyed Peas (Shut Up) - Stach (Sadness) - Hi Tack (Say Say Say) - Kane (Rain Down) - Eric Pridz (Call On Me) - Freestylers (Push Up) - Eamon (I Want You Back) - B Spears (Me against) - Nena Sky (Move Your body) - Martin Solveigh (Jealousy) - Kurt Nielsen (She's so High)
Gewoon rechtsklikken en dowloaden, het zijn gewoon mp3'tjes.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef B.ertha het volgende:
Hoe krijg ik het nou gedownload van die 2e link? Via Hier downloaden kom ik op een site terecht, hoe krijg ik het dan op mn pc? Heb geen Itunes..
Na een paar lessen waarin deze nummers voorkwamen, ging ik me wel ergeren aan World hold on en Love generation. Die gebruiken ze erg vaak.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef ForumGek het volgende:
Muziek is oke, die van de 1e link is iets minder vind ik persoonlijk. Maar die van de 2e link (die belgische dus) is gewoon pop muziek van vorig jaar. Heb me er zeker niet aan kunnen storen !
heb je ingecalculeerd dat maandag koninginnedag is?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Juicebox het volgende:
Ja, maar zondag moet ik 's ochtends vroeg al werken.![]()
Heb het helemaal uitgerekend, maandag is gewoon de beste dag om te beginnen, ja!![]()
![]()
![]()
Ik ga het niet superstrak volgen, er mag best eens een keer 2 of zelfs 3 dagen tussenzitten. als je het maar weer oppakt.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:12 schreef Yildiz het volgende:
Kut, ik ga nu niet meer rennen. Te laat. Daar gaat m'n schema.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga het niet superstrak volgen, er mag best eens een keer 2 of zelfs 3 dagen tussenzitten. als je het maar weer oppakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |