Euh...quote:Op zondag 4 februari 2007 10:56 schreef Piovan het volgende:
Ga eens op je handen staan met je voeten tegen de muur.
Dan vraag je of iemand je neus dichtknijpt.
Of laat je oren uitspuiten in het ziekenhuis, zo gedaan.
En dat gaat waarin?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het klinkt raar, maar slaolie is ook een goed alternatief...
dat kan je idd het best druppelsgewijs, met een pipetje, een paar dagen achter elkaar in je oren doen. dus niet echt iets voor de korte termijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het klinkt raar, maar slaolie is ook een goed alternatief...
Op zondag??? Waarvan, de tupperwareclub?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:54 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ja godver, dat moet ik nu al 2 dagen zeggen.
Mn oren zitten namelijk dicht en dat is gewoon té irritant. Nu heb ik vanmiddag een bespreking en zou het fijn zijn als ik dan gewoon weer kan horen. Heeft iemand een snelle, (pijnloze) oplossing om me oren weer te openen. Mn neus dicht knijpen heeft trouwens niet gewerkt![]()
Danku!![]()
Geprobeert,quote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
nee hoor warm water en een straal water en klaar ben je. voelt zelfs prettig.
wat goed werkt is zo'n bidon. die vul je met handwarm water en dan ga je in de douche staan en hou je je oor zo dat de straal tot je trommelvlies komt. als dat niet helpt zit de prop te vast en moet je het even laten doen.quote:
Meestal niet. Ga naar je huisarts en laat het doorspuiten: het geeft zo'n bevrijdend gevoel dat je echt zoiets hebt van: "god, dat ik al veel eerder moeten doen..."quote:Op zondag 4 februari 2007 11:53 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Kan het trouwens ook vanzelf overgaan?
lekker he dat warme water. en fijn om de troep in het niervormige bakje te zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Effe een update:
ik heb ze vanmiddag laten uitspuiten, wat een fantastisch gevoel is dat als het klaar is :|
doet totaal geen zeer, voelt alleen alsof je kop vol met water loopt, meer niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:58 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Euh...?
Dat uitspuiten, is dat niet ontzettend pijnlijk?![]()
Doen, doen, doen! echt een fantastisch gevoel!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:09 schreef jovink het volgende:
ik denk dat ik dat ook maar is moet doen, heb er ook al een week last van..
ook wel 3 week terug gehad . toen was het over en nou is het erweer..
Ja, huisarts/dokter/whateverquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:27 schreef jovink het volgende:
haha oke dan, gewoon bij dokter kan toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |