Kben blij dat die ongein voorbij is. Dan durf ik tenminste weer de straat op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:24 schreef Tarmelane het volgende:
Morgen leste dag van carnaval... Krek minder bikkel als vorig jaar, moet ik zeggen.
Ik ben dan ook geen echte bossche vrouw. Dat verklaart misschien een hoop.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:27 schreef Tarmelane het volgende:
Ze zullen je niet aanvallen ofzo. Mits niet zat natuurlijk.
En een echte Bossche vrouw als jou zou d'r tegen moeten kunnen!
Ik stond net te telefoneren in de woonkamert en toen kwam mn oom binnen z'n trombone afleveren.
Hij keek drie keer zo raar op als mij.
Ik hou me er niet zo mee bezig, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:38 schreef Tarmelane het volgende:
Vandaar.
Hoe is het om uit het Hoge Noorden te komen, daar waar ze allemaal "hoi" zeggen als ze "houdoe" bedoelen?
Is dat die van Theo Maassen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:34 schreef broer het volgende:
Ja. Er staat zelfs een carnavalshit op nummer één in de hitparade.
De Top 40:quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef Lamon het volgende:
Is dat die van Theo Maassen?
Want dan zijn we ineens heel erg op de goede weg in de Nederlandse hitparade.
Wat voor vrouw ben jij dan, Biene?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:33 schreef Biene het volgende:
Ik ben dan ook geen echte bossche vrouw.
Absoluut, en alhoewel iedere wens gewaardeerd wordt, was ik ook zeker niet speciaal op zoek naar schouderklopjes, dan had ik het in een veel geschikter forum kunnen posten tenslotte.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Lamon, ik kan je wel sterkte of succes wensen, maar we zijn ons allebei bewust van de anonieme internetconventies en het gebrek aan medeleven dat je daardoor krijgt.
quote:
Nou ja, het hypocriete is dat ik jou dus meer geluk wens dan de rest van de mensheid. Of dat ik het waarschijnlijk net zo erg hoop (er zijn maar heel weinig mensen bij wie ik hoop dat ze wel iets oplopen) dat ik het bij jou zonodig moet uitdrukken. Maar goed, hou het er maar op dat ik het goed bedoel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Absoluut, en alhoewel iedere wens gewaardeerd wordt, was ik ook zeker niet speciaal op zoek naar schouderklopjes, dan had ik het in een veel geschikter forum kunnen posten tenslotte.
Die dingen gebeuren, en misschien valt het reuze mee.
Maar daarom zal ik de slaap wat minder makkelijk vatten, en kunnen jullie morgen waarschijnlijk van wat leuke gedichtjes van allerlei dichters genieten (of niet natuurlijk) bij wijze van mijn nachtelijke bezigheidstherapie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |