Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Toen Huub NL's moeder uitschold, heeft de redactie ook niet gelijk ingegrepen. Die vinden nog steeds dat men eerst dingen zelf op moet lossen.
En daarbij is Hedda is niet belangrijker of waardevoller dan NL's moeder.
Jdm slaapt nu hij kan niet mee beslissen:( ;Pquote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ligt hun mogelijkheid dus. Hierdoor kunnen ze Huub matsen en Nathanael er gewoon uitknikkeren. Die heeft duidelijk niets geleerd van vanmiddag. Beide eruit is de doodsteek voor het programma en dat weet JdM ook.
Yep, toen was het al zwart voor z'n ogenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:50 schreef Missy_1974 het volgende:
de 2e aanval van nl in de keuken was vele malen erger
mwa, je kunt iemand gemakkelijk bij de nek grijpen om diegene op afstand te houden als je je bedreigd voelt, maar geen idee of het zo is gebeurd - kzie graag de filmpjes!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:50 schreef gomi het volgende:
bij de nek grijpen ie fysiek geweld, bij de arm grijpen ook. een goede verwurging of armklem is vaak iets erger dan een een trapje
Dat had voor mij al veel eerder gemogen, hebben ze veel te lang mee gewacht. Dit moest een keer escaleren. Of ze hebben dit gewilt, dat het wat sneller ging met de exits.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef Suikeroom het volgende:
als ze beide blijven moet er sowieso een alcohol verbod voor beide komen
Als er al 1 iemand moet vertrekken is het wel Nathanaël. Als het Huub is die moet vertrekken, kijk ik niet eens meer naar de streams, laat staan naar de tv uitzendingen. Dan heeft dit programma iedere geloofwaardigheid verloren.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat Huub moet vertrekken en NL gewoon blijft
Die is/wordt misschien wel wakker gebeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef Dogga het volgende:
Jdm slaapt nu hij kan niet mee beslissen:( ;P
op de een of andere manier levert dit toch kapitalen op. t is nota bene geen publieke omroep dus er moet flink wat geld binnenkomen om zo'n duur projectje te laten lopen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ik JdM was zou dit voor mij reden zijn om de hele boel af te blazen...wat een gezeik met die mensen en ze kosten nog ook![]()
Jij bent van de Christenunie?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef Suikeroom het volgende:
als ze beide blijven moet er sowieso een alcohol verbod voor beide komen
dat is wel helemaal een rampscenario waar ik bij afhaakquote:Op zondag 4 februari 2007 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
Wanneer ze beide mogen blijven, dan heeft programma helemaal zijn geloofwaardigheid verloren. Hoe jammer het ook is, en ook al is het een doodsteek voor het programma, ze moeten wel consequent blijven. Ze zijn beide verder in overtreding dan Nena was.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als er al 1 iemand moet vertrekken is het wel Nathanaël. Als het Huub is die moet vertrekken, kijk ik niet eens meer naar de streams, laat staan naar de tv uitzendingen. Dan heeft dit programma iedere geloofwaardigheid verloren.
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:47 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van FOK (en V-O-L)![]()
Dat denk ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
iemand voortdurend het bloed onder de nagels weghalen met allerlei smerige opmerkingen is toelaatbaar?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand naar de keel grijpen is fysiek geweld, Scan.
degeen die bij de nek gegrepen wordt weet niet wat de intentie van die greep is. die verdedigd zich dan dus. als hij t niet doet en de attacker gaat voor een verwurging is hij anders de klos. kewoon een primaire reactie.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, je kunt iemand gemakkelijk bij de nek grijpen om diegene op afstand te houden als je je bedreigd voelt, maar geen idee of het zo is gebeurd - kzie graag de filmpjes!
Nee, volgens mij was het dus niet een poging tot afstand houden. Als ik het me goed herinner greep Huub NL eerst naar z'n keel. Die schopte toen (?) en riep: hè, dat moet je niet doen!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, je kunt iemand gemakkelijk bij de nek grijpen om diegene op afstand te houden als je je bedreigd voelt, maar geen idee of het zo is gebeurd - kzie graag de filmpjes!
Dan beide eruit en einde DGK...quote:Op zondag 4 februari 2007 02:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer ze beide mogen blijven, dan heeft programma helemaal zijn geloofwaardigheid verloren. Hoe jammer het ook is, en ook al is het een doodsteek voor het programma, ze moeten wel consequent blijven. Ze zijn beide verder in overtreding dan Nena was.
Jij schreef als eerste dat Nathanael begon volgens mij, dus vandaar dat ik aannam dat hij exit is.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
En volgens mij is die kaartenactie -samen met zijn gezuip- de oorzaak dat hij nu uit de bocht vloog.
Hij voelde zich onaantastbaar en dacht alles te kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |