De redactie heeft deze haat naar elkaar zeer zeker (dat hebben zowel Huub als Nathanaël vanavond ook uitgesproken) gevoed.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Niet leuk als Hupert het programma moet verlaten maar het is wel rechtvaardig als ze beiden worden gediskwalificeerd (al vind ik wel dat de redaktie hier mede schuldig aan is doordat ze zoveel hebben geënsceneerd tussen hun)
Eens. Al zie ik liever NL dan Huub vertrekken, het is wel zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:47 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Maar Huub was wel eerder als je het mij vraagt, hij greep Satan bij de keel waarna deze opsprong. Kun je beschouwen als zelfverdediging.
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
En volgens mij is die kaartenactie -samen met zijn gezuip- de oorzaak dat hij nu uit de bocht vloog.
Hij voelde zich onaantastbaar en dacht alles te kunnen doen.
Daar ligt hun mogelijkheid dus. Hierdoor kunnen ze Huub matsen en Nathanael er gewoon uitknikkeren. Die heeft duidelijk niets geleerd van vanmiddag. Beide eruit is de doodsteek voor het programma en dat weet JdM ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Niet leuk als Hupert het programma moet verlaten maar het is wel rechtvaardig als ze beiden worden gediskwalificeerd (al vind ik wel dat de redaktie hier mede schuldig aan is doordat ze zoveel hebben geënsceneerd tussen hun)
Ik zou het ook nog geloven ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zetten de vogeltjes-cd weer aan om de aandacht af te leiden vh geruzie![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zetten de vogeltjes-cd weer aan om de aandacht af te leiden vh geruzie![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef Tissik het volgende:
De redactie heeft deze haat naar elkaar zeer zeker (dat hebben zowel Huub als Nathanaël vanavond ook uitgesproken) gevoed.
Je kunt je eigen programma maar om zeep helpen, door het niet kunnen overzien van de gevolgen wanneer je de greep hebt verloren op je eigen creatie.
Dit is een behoorlijk mislukte oogst.
Psies, en ook dat had gevolgen voor Nena.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef raggende_annie het volgende:
die trap van nena vond ik ook eerder een trap om braajen ff bij de orde te roepen. die stond wat dom te lachen terwijl zij serieus iets wilde weten.
ze gaan er allebei uit. lijkt me niet meer dan logisch. en misschien wordt het hele programma wel gecancelled. die mensen die er wel nog in zitten krijgen hun inzet en een deel van de jackpot en JDM is blij dat het contract met de maatschappij in amerika al getekend wasquote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef Suikeroom het volgende:
als ze beide blijven moet er sowieso een alcohol verbod voor beide komen
hmm "The video you have requested is not available." - dit geldt voor alle links tot dusver. geduld?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog maar even de joetoeblinks maar zit nog in de donkere kamer:
http://www.youtube.com/watch?v=GrFZnCazS2Y
http://www.youtube.com/watch?v=1_ejh8qKgus
http://www.youtube.com/watch?v=f-A-x8-MTD4
LOL... die kans is echt 0quote:Op zondag 4 februari 2007 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat Huub moet vertrekken en NL gewoon blijft
Ohw sorry Day, dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik precies hetzelfde, hoor!
Als ze mogen blijven mag Nena wmb met die 10.000¤ die ze in moest leveren in de PC Hooftstraat gaan shoppen en moet Sjonnie maar 10.000 ophoesten voor een goed doel.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef raggende_annie het volgende:
die trap van nena vond ik ook eerder een trap om braajen ff bij de orde te roepen. die stond wat dom te lachen terwijl zij serieus iets wilde weten.
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:49 schreef Justhenk het volgende:
[..]
Ik zou het ook nog geloven ook.
Welke vogel fluit nou snachts..?
Wow, ik ben het eens met Suikeroomquote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef Suikeroom het volgende:
als ze beide blijven moet er sowieso een alcohol verbod voor beide komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |