Hij is nog niet helemaal processedquote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GrFZnCazS2Y
Wacht even totdat ie actief is, dit zie je bij uploaded videosquote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GrFZnCazS2Y
Inderdaad, van beide kanten.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:42 schreef Darklight het volgende:
dit was wel een stuk erger dan die trap van nena
Iemand naar de keel grijpen is fysiek geweld, Scan.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch net even iets anders. Slaan of trappen gaat een stapje verder.
Nee dat is niet hypocriet. Met hoeren heeft hij lol, van Hedda houdt hij. NIets hypocriets aan. Er is geen enkele vent, die zijn geliefde (als iemand je ex is, kun je er nog wel degelijk erg veel van houden) als hoer betiteld hoort worden, en dan ook nog in de media.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert heeft er toch nooit een geheim van gemaakt dol op hoeren te zijn...gaat ie het opeens anders ervaren als zijn ex ervoor uitgemaakt wordt...hypocriet![]()
je kunt iemand overigens erg goed naar de rek vliegen als je voelt dat de ander je een schop gaat geven. even afstand houden. een nekgreep uit zelfverdediiging is nog helemaal niet aan de orde geweest. ben benieuwd wat ik ga zien, de filmpjes staan nog niet online fokkies?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch net even iets anders. Slaan of trappen gaat een stapje verder.
Wie maakt uit wie waardevoller is voor iemand??? Het gaat om iemand waar je van houdt. En daar moet iedereen afblijven of dat nou je moeder is of je ex of wie dan ook!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Toen Huub NL's moeder uitschold, heeft de redactie ook niet gelijk ingegrepen. Die vinden nog steeds dat men eerst dingen zelf op moet lossen.
En daarbij is Hedda is niet belangrijker of waardevoller dan NL's moeder.
Niet alleen jij. Daarom denk ik dat het absoluut onmogelijk is dat ze dat gaan doen. Of ze moeten geen waarde hechten aan de streamers. Het zou kunnen dat de tv kijkers er niet zo zwaar aan tillen, want die krijgen vast wel weer ene bulshit verhaaltje voorgeschoteld. Als ze Huub of beide eruit gooien is het over. Dan wordt het echt een Natasia show en daar kotst iedereen nu al van.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef Sug4r het volgende:
Damn, ik heb het gemist, maar eerder vanavond niet. Toen zat NL Huub al uit te lokken en schold hij Ilona uit.
Als Huub wegmoet stop ik met kijken!![]()
![]()
![]()
En volgens mij is die kaartenactie -samen met zijn gezuip- de oorzaak dat hij nu uit de bocht vloog.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Niet veel mensen krijgen het voor elkaar om te zorgen dat FOK een kaartenactie begint. Dat zegt genoeg.
Ze hebben beide fysiek geweld gebruikt tegen elkaar. Ze horen dus beide nu exit te gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand naar de keel grijpen is fysiek geweld, Scan.
NL zat op een stoel, Huub stond tegen de biljart tafel aan. Huub liep vervolgens naar NL die gewoon in een stoel zat om hem bij de nek te grijpen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
je kunt iemand overigens erg goed naar de rek vliegen als je voelt dat de ander je een schop gaat geven. even afstand houden. een nekgreep uit zelfverdediiging is nog helemaal niet aan de orde geweest. ben benieuwd wat ik ga zien, de filmpjes staan nog niet online fokkies?
Klopt, dat laatste tikje kun je niet als schop zien, maar daarvoor was er toch echt wel sprake van fysiek geweld, helaasquote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef Dogga het volgende:
Je kan het niet als schop zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |