En volgens mij is die kaartenactie -samen met zijn gezuip- de oorzaak dat hij nu uit de bocht vloog.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Niet veel mensen krijgen het voor elkaar om te zorgen dat FOK een kaartenactie begint. Dat zegt genoeg.
Ze hebben beide fysiek geweld gebruikt tegen elkaar. Ze horen dus beide nu exit te gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand naar de keel grijpen is fysiek geweld, Scan.
NL zat op een stoel, Huub stond tegen de biljart tafel aan. Huub liep vervolgens naar NL die gewoon in een stoel zat om hem bij de nek te grijpen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
je kunt iemand overigens erg goed naar de rek vliegen als je voelt dat de ander je een schop gaat geven. even afstand houden. een nekgreep uit zelfverdediiging is nog helemaal niet aan de orde geweest. ben benieuwd wat ik ga zien, de filmpjes staan nog niet online fokkies?
Klopt, dat laatste tikje kun je niet als schop zien, maar daarvoor was er toch echt wel sprake van fysiek geweld, helaasquote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef Dogga het volgende:
Je kan het niet als schop zien!
Helemaal mee eens...hij werd overmoedigquote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
En volgens mij is die kaartenactie -samen met zijn gezuip- de oorzaak dat hij nu uit de bocht vloog.
Hij voelde zich onaantastbaar en dacht alles te kunnen doen.
Dat zal wel, maar ik zie het anders. Het is niet dat Huub op die manier in staat is Nathanael pijn te doen ofzo. Hij had hem ook bij een arm kunnen grijpen. Waar leg je de grens. Wat mij betreft bij slaan of schoppen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand naar de keel grijpen is fysiek geweld, Scan.
Ik zou ook flippen als iemand zo erg aan je zuigt en je zo erg pissed off maakt..quote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
En volgens mij is die kaartenactie -samen met zijn gezuip- de oorzaak dat hij nu uit de bocht vloog.
Hij voelde zich onaantastbaar en dacht alles te kunnen doen.
Volgens mij zeg ik precies hetzelfde, hoor!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wie maakt uit wie waardevoller is voor iemand??? Het gaat om iemand waar je van houdt. En daar moet iedereen afblijven of dat nou je moeder is of je ex of wie dan ook!!!!!
Maar Huub was wel eerder als je het mij vraagt, hij greep Satan bij de keel waarna deze opsprong. Kun je beschouwen als zelfverdediging.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef Tissik het volgende:
Ze hebben beide fysiek geweld gebruikt tegen elkaar. Ze horen dus beide nu exit te gaan.
Ik hoor niets?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef elsie het volgende:
ik hoor weer geschreeuw ... de rust is nog niet weer gekeerd
Ja, het is de schuld van FOK (en V-O-L)quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...hij werd overmoedig![]()
Ja ik was ook heel even weg maar heb zo wel alles gemistquote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
nou, plas pauze, dan maar
Klopt, hij heeft meerdere keren geroepen dat ze hem er toch niet uit zouden gooien. Overmoedig is het juiste woord.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...hij werd overmoedig![]()
ik hoorde ook al wat vagen geluidenquote:Op zondag 4 februari 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zetten de vogeltjes-cd weer aan om de aandacht af te leiden vh geruzie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |